Stanowisko: Marketplace Specialist (Zalando / Kaufland)
Opis stanowiska:
Jesteśmy dynamiczną firmą specjalizującą się w obsłudze kont sprzedawców na platformach Amazon, Zalando, Kaufland. W związku z rozwojem naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Marketplace Specialist (Zalando / Kaufland), która będzie odpowiedzialna wdrażanie produktów, optymalizację i eskalację sprzedaży naszych Partnerów.
Poszukujemy kandydata o poniższym zakresie obowiązków:
- Planowanie i wdrażanie działań sprzedażowych na Zalando / Kaufland.
- Obsługa działań operacyjnych na kontach.
- Zarządzanie polityką cenową produktów.
- Przygotowywanie analizy sprzedaży poszczególnych rynków.
- Tworzenie kart produktowych wspólnie z działem contentowym.
- Inicjowanie procesów stymulujących sprzedaż.
- Monitorowanie obsługi zamówień i stanów magazynowych.
- Wdrażanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu analizy danych.
Nasze wymagania:
- Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sprzedaży przy projektach na Zalando / Kaufland i znasz specyfikę branży.
- Umiesz wyciągać wnioski z przeprowadzonych analiz i wprowadzać je w życie.
- Jesteś zorganizowany i dbasz o szczegóły - realizacja kilku zadań jednocześnie nie jest dla Ciebie wyzwaniem.
- Cechujesz się zaangażowaniem, samodzielnością, kreatywnością i aktywnością w poszukiwaniu rozwiązań - szukasz rozwiązania problemów, wychodzisz z inicjatywą
- Orientujesz się w aktualnych trendach z zakresu sprzedaży.
- Znasz bardzo dobrze pakiet MS Office, Excel.
- Lubisz stawiać czoła nowym wyzwaniom.
- Znasz język angielski.
To oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.
- Elastyczne godziny pracy oraz 100% pracy zdalnej.
- Realny wpływ na rozwój naszej organizacji – Twoje pomysły się dla nas liczą!
- Stabilną współpracę w oparciu o dowolną formą zatrudnienia.
- Szkolenie wstępne i wsparcie Zespołu.
Jak wygląda proces rekrutacji:
1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV, jeżeli to możliwe napisz także w formularzu aplikacyjnym kilka słów od siebie, co pozwoli wyróżnić Cię na tle pozostałych kandydatów.
2. Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem. Poprosimy Cię o więcej informacji o Tobie, Twoich umiejętnościach i motywacji. Podczas rozmowy dowiesz się również więcej o firmie i stanowisku.
3. Zadania kwalifikacyjne. W trzecim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie zadania, sprawdzającego Twoje umiejętności.
4. Rozmowa kwalifikacyjna z menedżerem. W ostatnim etapie rekrutacji spotkasz się z bezpośrednim przełożonym na stanowisku, na które aplikujesz.
Czas trwania procesu wynosi zazwyczaj 2 tygodnie.
Czekamy na Twoją aplikację i dołączenie do naszego zespołu!