• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskMarketingeCommerceSpecjalista ds. Amazon Vendor (eCommerce Marketplace)
    Specjalista ds. Amazon Vendor (eCommerce Marketplace)
    Nowa
    Marketing
    Making prime Sp. z o. o.

    Specjalista ds. Amazon Vendor (eCommerce Marketplace)

    2 535 - 3 803 USDBrutto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel

    marketplaces

    ecommerce

    Amazon

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Stanowisko: Specjalista ds. Amazon Vendor (eCommerce Marketplace)



    Opis stanowiska:


    Jesteśmy dynamiczną firmą specjalizującą się w obsłudze kont sprzedawców na platformie Amazon. W związku z rozwojem naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. Amazon Vendor, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie kontem, wdrażanie produktów, optymalizację i eskalację sprzedaży naszych Partnerów. 


    Poszukujemy kandydata o poniższym zakresie obowiązków:

    • Obsługa i zarządzanie kontem Amazon Vendor Central.
    • Zarządzanie sprzedażą i maksymalizacja jej poziomu.
    • Zarządzanie ofertą produktową, weryfikacja jej potencjału (np. sprawdzenie ratingu, ilości ofert, wyników sprzedaży, porównanie cen itp.) i wprowadzanie jej na platformę.
    • Bieżące śledzenie poziomu sprzedaży, analiza trendów, wzrostów, spadków itp. Podejmowanie odpowiednich do tego decyzji w sprawie cen, promocji poszczególnych pozycji.
    • Prowadzenie na platformie działań promocyjnych produktów oraz marek z wykorzystaniem narzędzi udostępnianych przez Amazon oraz innych narzędzi zewnętrznych.
    • Składanie ofert sprzedaży typu Bulk Buy Offers oraz akceptacja/odrzucanie Bulk Buy Orders otrzymywanych od Amazon.
    • Weryfikacja zgłoszeń Amazon w sprawie blokad sprzedaży określonych produktów.
    • Zarządzanie dostępnością, weryfikacja zalistowanego katalogu vs. stany magazynowe.
    • Stała współpraca ze wszystkimi działami firmy, które będą Ci potrzebne do skutecznego wypełniania swojej misji (content, logistyka i zamówienia, finanse, reklama i promocja).
    • Nadzór nad prawidłową realizacją napływających zamówień, reklamacjami, rozliczeniami itp.
    • Raportowanie wskaźników finansowych i ustalonych KPI (przychód, marżowość, wskaźnik realizacji zamówień itp.).
    • Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej, analiza działań konkurencji i trendów.
    • Tworzenie kart produktowych/listingów wspólnie z działem contentowym.
    • Przeprowadzenie analiz produktowych.
    • Monitorowanie obsługi zamówień i stanów magazynowych.



    Nasze wymagania:

    • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży na Amazon Vendor Central i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze.
    • Znasz Amazon Seller Central, co będzie Twoim dodatkowym atutem.
    • Znasz język angielski w stopniu min. C1 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami.
    • Masz dobrą energię i nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji.
    • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością.
    • Znasz bardzo dobrze pakiet MS Office, Excel.
    • Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać, a problemy traktujesz jak wyzwania.
    • Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz.
    • Cechujesz się zaangażowaniem, samodzielnością, kreatywnością i aktywnością w poszukiwaniu rozwiązań - szukasz rozwiązania problemów, wychodzisz z inicjatywą.



    To oferujemy:

    • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.
    • Elastyczne godziny pracy oraz 100% pracy zdalnej.
    • Realny wpływ na rozwój naszej organizacji – Twoje pomysły się dla nas liczą!
    • Stabilną współpracę w oparciu o dowolną formą zatrudnienia.
    • Świetną atmosferę – mówimy otwarcie o wszystkim.
    • Szkolenie wstępne i wsparcie Zespołu.



    Jak wygląda proces rekrutacji:

    1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV, jeżeli to możliwe napisz także w formularzu aplikacyjnym kilka słów od siebie, co pozwoli wyróżnić Cię na tle pozostałych kandydatów.

    2. Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem. Poprosimy Cię o więcej informacji o Tobie, Twoich umiejętnościach i motywacji. Podczas rozmowy dowiesz się również więcej o firmie i stanowisku.

    3. Zadania kwalifikacyjne. W trzecim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie zadania, sprawdzającego Twoje umiejętności.

    4. Rozmowa kwalifikacyjna z menedżerem. W ostatnim etapie rekrutacji spotkasz się z bezpośrednim przełożonym na stanowisku, na które aplikujesz.


    Czas trwania procesu wynosi zazwyczaj 3 tygodnie.

     

    Czekamy na Twoją aplikację i dołączenie do naszego zespołu!


    Wszystkie ofertyGdańskMarketingeCommerceSpecjalista ds. Amazon Vendor (eCommerce Marketplace)
    2 535 - 3 803 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Senior Advertising Business Partner

    Nowa
    Allegro
    Warszawa
    utrzymywanie relacji
    reklama internetowa
    analiza
    Nowa

    Specjalista ds. e-commerce z językiem czeskim

    Nowa
    Empik Foto
    Warszawa
    język czeski
    język polski
    Nowa

    UX / CRO Consultant

    Nowa
    Cube GROUP
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    CRO
    UX/UI
    Nowa

    Project Manager (e-commerce)

    Nowa
    e-kiosk.pl
    Warszawa
    Pimcore
    e-commerce
    Zarządzanie projektem
    Nowa

    Specjalista / Specjalistka ds. produktu

    Nowa
    GT GROUP TOMASZEK
    Przeworsk
    RTV
    e-commerce
    AGD
    Nowa