Jesteśmy dynamiczną firmą specjalizującą się w obsłudze kont sprzedawców na platformie Amazon, Kaufland. W związku z rozwojem naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Marketplace Amazon/ Kaufland, która będzie odpowiedzialna zarządzanie ofertą, optymalizację i eskalację sprzedaży naszych Partnerów.
Poszukujemy kandydata o poniższym zakresie obowiązków:
Obsługa i zarządzanie kontem Amazon Seller Central/ Amazon Vendor Central oraz Kaufland.
Zarządzanie sprzedażą i maksymalizacja jej poziomu.
Budowanie kalkulatora marżowości w celu zbadania rentowności danego produktu.
Zarządzanie ofertą produktową, weryfikacja jej potencjału (np. sprawdzenie ratingu, ilości ofert, wyników sprzedaży, porównanie cen itp.) i wprowadzanie jej na platformę.
Zarządzanie procesem logistycznym Amazon (przygotowanie restocków, realizacja wysyłek FBA).
Bieżące śledzenie poziomu sprzedaży, analiza trendów, wzrostów, spadków itp. Podejmowanie odpowiednich do tego decyzji w sprawie cen, promocji poszczególnych pozycji.
Prowadzenie na platformie działań promocyjnych produktów oraz marek z wykorzystaniem narzędzi udostępnianych przez Amazon oraz innych narzędzi zewnętrznych.
Weryfikacja zgłoszeń Amazon w sprawie blokad sprzedaży określonych produktów.
Zarządzanie dostępnością, weryfikacja zalistowanego katalogu vs. stany magazynowe.
Stała współpraca ze wszystkimi działami firmy, które będą Ci potrzebne do skutecznego wypełniania swojej misji (content, logistyka i zamówienia, finanse, reklama i promocja).
Nadzór nad prawidłową realizacją napływających zamówień, reklamacjami, rozliczeniami itp.
Raportowanie miesięcznych wskaźników finansowych i ustalonych KPI (przychód, marżowość, wskaźnik realizacji zamówień itp.) naszych Partnerów.
Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej, analiza działań konkurencji i trendów.
Tworzenie kart produktowych/listingów wspólnie z działem contentowym.
Przeprowadzenie analiz produktowych.
Monitorowanie obsługi zamówień i stanów magazynowych.
Prowadzenie merytorycznej i proaktywnej komunikacji z naszymi Partnerami w celu realizacji przyjętych celów..
Nasze wymagania:
Posiadasz min. 4-letnie doświadczenie w sprzedaży na Amazon Seller Central/Vendor Central oraz roczne doświadczenie na Kaufland i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze.
Cechuje Cię proaktywność, samodzielność i nastawienie na osiąganie postawionych celów.
Znasz język angielski w stopniu min. B2 i potrafisz porozumiewać się z zagranicznymi partnerami.
Masz dobrą energię i nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji.
Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością.
Znasz bardzo dobrze pakiet MS Office, Excel.
Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać, a problemy traktujesz jak wyzwania.
Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz.
Cechujesz się zaangażowaniem, samodzielnością, kreatywnością i aktywnością w poszukiwaniu rozwiązań - szukasz rozwiązania problemów, wychodzisz z inicjatywą.
To oferujemy:
Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.
Elastyczne godziny pracy oraz 100% pracy zdalnej.
Realny wpływ na rozwój naszej organizacji.
Stabilną współpracę w oparciu o dowolną formą zatrudnienia.
Jak wygląda proces rekrutacji:
1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV, jeżeli to możliwe napisz także w formularzu aplikacyjnym kilka słów od siebie, co pozwoli wyróżnić Cię na tle pozostałych kandydatów.
2. Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem. Poprosimy Cię o więcej informacji o Tobie, Twoich umiejętnościach i motywacji. Podczas rozmowy dowiesz się również więcej o firmie i stanowisku.
3. Zadania kwalifikacyjne. W trzecim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie zadania, sprawdzającego Twoje umiejętności.
4. Rozmowa kwalifikacyjna z menedżerem. W ostatnim etapie rekrutacji spotkasz się z bezpośrednim przełożonym na stanowisku, na które aplikujesz.
Czas trwania procesu wynosi zazwyczaj 3 tygodnie.
Czekamy na Twoją aplikację i dołączenie do naszego zespołu!
Rekomendowane oferty