Starszy Specjalista ds. Marketplace Amazon / Kaufland
Nowa
Sprzedaż

Starszy Specjalista ds. Marketplace Amazon / Kaufland

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

Amazon

Helium10

zarządzanie projektami

wysokie umiejętności MS Excel/Google Sheets

kaufland

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy dynamiczną firmą specjalizującą się w obsłudze kont sprzedawców na platformie Amazon, Kaufland. W związku z rozwojem naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Marketplace Amazon/ Kaufland, która będzie odpowiedzialna zarządzanie ofertą, optymalizację i eskalację sprzedaży naszych Partnerów. 


Poszukujemy kandydata o poniższym zakresie obowiązków:

  • Obsługa i zarządzanie kontem Amazon Seller Central/ Amazon Vendor Central oraz Kaufland.

  • Zarządzanie sprzedażą i maksymalizacja jej poziomu.

  • Budowanie kalkulatora marżowości w celu zbadania rentowności danego produktu.

  • Zarządzanie ofertą produktową, weryfikacja jej potencjału (np. sprawdzenie ratingu, ilości ofert, wyników sprzedaży, porównanie cen itp.) i wprowadzanie jej na platformę.

  • Zarządzanie procesem logistycznym Amazon (przygotowanie restocków, realizacja wysyłek FBA).

  • Bieżące śledzenie poziomu sprzedaży, analiza trendów, wzrostów, spadków itp. Podejmowanie odpowiednich do tego decyzji w sprawie cen, promocji poszczególnych pozycji.

  • Prowadzenie na platformie działań promocyjnych produktów oraz marek z wykorzystaniem narzędzi udostępnianych przez Amazon oraz innych narzędzi zewnętrznych.

  • Weryfikacja zgłoszeń Amazon w sprawie blokad sprzedaży określonych produktów.

  • Zarządzanie dostępnością, weryfikacja zalistowanego katalogu vs. stany magazynowe.

  • Stała współpraca ze wszystkimi działami firmy, które będą Ci potrzebne do skutecznego wypełniania swojej misji (content, logistyka i zamówienia, finanse, reklama i promocja).

  • Nadzór nad prawidłową realizacją napływających zamówień, reklamacjami, rozliczeniami itp.

  • Raportowanie miesięcznych wskaźników finansowych i ustalonych KPI (przychód, marżowość, wskaźnik realizacji zamówień itp.) naszych Partnerów.

  • Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej, analiza działań konkurencji i trendów.

  • Tworzenie kart produktowych/listingów wspólnie z działem contentowym.

  • Przeprowadzenie analiz produktowych.

  • Monitorowanie obsługi zamówień i stanów magazynowych.

  • Prowadzenie merytorycznej i proaktywnej komunikacji z naszymi Partnerami w celu realizacji przyjętych celów..


Nasze wymagania:

  • Posiadasz min. 4-letnie doświadczenie w sprzedaży na Amazon Seller Central/Vendor Central oraz roczne doświadczenie na Kaufland i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze.

  • Cechuje Cię proaktywność, samodzielność i nastawienie na osiąganie postawionych celów.

  • Znasz język angielski w stopniu min. B2 i potrafisz porozumiewać się z zagranicznymi partnerami.

  • Masz dobrą energię i nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji.

  • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością.

  • Znasz bardzo dobrze pakiet MS Office, Excel.

  • Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać, a problemy traktujesz jak wyzwania.

  • Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz.

  • Cechujesz się zaangażowaniem, samodzielnością, kreatywnością i aktywnością w poszukiwaniu rozwiązań - szukasz rozwiązania problemów, wychodzisz z inicjatywą.


To oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.

  • Elastyczne godziny pracy oraz 100% pracy zdalnej.

  • Realny wpływ na rozwój naszej organizacji.

  • Stabilną współpracę w oparciu o dowolną formą zatrudnienia.


Jak wygląda proces rekrutacji:

1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV, jeżeli to możliwe napisz także w formularzu aplikacyjnym kilka słów od siebie, co pozwoli wyróżnić Cię na tle pozostałych kandydatów.

2. Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem. Poprosimy Cię o więcej informacji o Tobie, Twoich umiejętnościach i motywacji. Podczas rozmowy dowiesz się również więcej o firmie i stanowisku.

3. Zadania kwalifikacyjne. W trzecim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie zadania, sprawdzającego Twoje umiejętności.

4. Rozmowa kwalifikacyjna z menedżerem. W ostatnim etapie rekrutacji spotkasz się z bezpośrednim przełożonym na stanowisku, na które aplikujesz.


Czas trwania procesu wynosi zazwyczaj 3 tygodnie.

Czekamy na Twoją aplikację i dołączenie do naszego zespołu!