- Współtworzenie strategii oraz koordynowanie działań marketingowych firmy
- Kreowanie i zarządzanie treściami online (strona internetowa, Facebook, LinkedIn, Instagram)
- Przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi online (m.in. Meta, Google)
- Tworzenie angażującego contentu marketingowego oraz spójnej komunikacji PR
- Tworzenie i redagowanie treści marketingowych oraz artykułów eksperckich
- Przygotowanie relacji z wydarzeń firmowych oraz z codziennego życia firmy
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Prowadzenie działań employer brandingowych
- Organizacja inicjatyw budujących zaangażowanie pracowników (np. wydarzenia sportowe)
- Współtworzenie firmowego magazynu dla pracowników
- Przygotowywanie i zamawianie materiałów reklamowych
- Organizowanie prezentów świątecznych dla Klientów i Pracowników
- Zarządzanie projektami sponsoringowymi i współpraca z klubami sportowymi
- Analiza skuteczności działań marketingowych oraz raportowanie wyników
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. Marketingu
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów – mile widziane doświadczenie w copywritingu
- Kreatywność oraz umiejętność samodzielnego działania
- Doświadczenie w organizacji eventów, targów, akcji promocyjnych
- Umiejętność zarządzania projektami i pracy na różnych płaszczyznach marketingu
- Znajomość języka angielskiego
- Portfolio z dotychczasowymi projektami i tekstami
- Znajomość narzędzi SEO/SEM, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Google Search Console
- Umowę o pracę / B2B
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- Realny wpływ na działania marketingowe firmy
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów (Multisport, LUXMED, Ubezpieczenie na życie)
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie do okularów
- premie i paczki świąteczne
- 85% dofinansowania do karty Multisport
- 85% dofinansowania do karty LUXMED
- firmowe treningi MTB, koszykówka, piłka nożna, tenis
Szukamy kreatywnej i pełnej pomysłów osoby do naszego Zespołu Marketingu, która będzie odpowiedzialna za rozwój strategii marketingowej MAKO TSL. Działamy w branży transportowej, a nasze usługi docierają do klientów w całej Europie. Jeśli masz doświadczenie w digital marketingu, umiesz tworzyć angażujące treści i chcesz pracować w dynamicznym środowisku – ta oferta jest dla Ciebie!
- Jesteśmy polską firmą spedycyjną działającą na rynkach europejskich od 2011 roku. Wyrośliśmy na prowadzeniu busów plandek do 3,5 tony - jesteśmy największym graczem w tym segmencie rynku. Od maja 2022 roku weszliśmy również na duże auta (13.6 Standard oraz Mega), z najlepszymi na rynku warunkami dla Przewoźników.
- Nasza firma rozwija się bardzo dynamicznie. Przez ponad 14 lat urośliśmy z małego przedsiębiorstwa, zatrudniającej kilkanaście osób, do średniej wielkości firmy zatrudniającej ponad 220 pracowników.
- 95% z naszej Kadry Zarządzającej rozpoczynało swoją karierę od najniższych stanowisk Młodszego Spedytora czy Pracownika Biurowego.