Customer Issue Resolution Representative

Obsługa klienta

Customer Issue Resolution Representative

Obsługa klienta

Wrocław, Wrocław

Manpower

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
CRM
ERP

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

SAP
Salesforce

Opis stanowiska

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów (faktury, płatności, reklamacje, zwroty, korekty)

  • Współpraca z klientami i działami wewnętrznymi przy rozwiązywaniu sporów i zaległości

  • Samodzielne prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z polityką firmy

  • Praca z poufnymi danymi finansowymi, zapewnienie dokładności i terminowości rozliczeń

  • Obsługa systemów SAP i Salesforce, tworzenie raportów i aktualizacja danych

  • Udział w projektach usprawniających procesy i inicjatywach firmowych

  • Wsparcie nowych pracowników – dzielenie się wiedzą i szkolenie zespołu

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi


Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego, finansami, łańcuchem dostaw lub sprzedażą

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • Znajomość programów SAP i/lub Salesforce

  • Wykształcenie wyższe

  • Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów

  • Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania


Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 6 miesięcy

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Praca w trybie hybrydowym (biuro we Wrocławiu)

  • Praca na pełny etat, pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności

  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
CRM
ERP

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

SAP
Salesforce

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 29.10.2025

Customer Issue Resolution Representative

Podsumowanie oferty

Customer Issue Resolution Representative

Wrocław, Wrocław

Manpower

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w _Warszawa, ul. Prosta 68 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.