Customer Issue Resolution Representative
Wrocław, Wrocław
Manpower
Zadania:
Kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów (faktury, płatności, reklamacje, zwroty, korekty)
Współpraca z klientami i działami wewnętrznymi przy rozwiązywaniu sporów i zaległości
Samodzielne prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z polityką firmy
Praca z poufnymi danymi finansowymi, zapewnienie dokładności i terminowości rozliczeń
Obsługa systemów SAP i Salesforce, tworzenie raportów i aktualizacja danych
Udział w projektach usprawniających procesy i inicjatywach firmowych
Wsparcie nowych pracowników – dzielenie się wiedzą i szkolenie zespołu
Budowanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
Wymagania:
Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego, finansami, łańcuchem dostaw lub sprzedażą
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Znajomość programów SAP i/lub Salesforce
Wykształcenie wyższe
Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania
Oferta:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 6 miesięcy
Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Praca w trybie hybrydowym (biuro we Wrocławiu)
Praca na pełny etat, pon.-pt. w godzinach 8:00-16:00
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Customer Issue Resolution Representative
Customer Issue Resolution Representative
Wrocław, Wrocław
Manpower