Customer Service Analyst
Nowa

Customer Service Analyst

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

SAP

Mile widziane

Salesforce

język niemiecki

język niderlandzki

język hiszpański

język włoski

język francuski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:


  • Obsługa klienta - zarządzanie transakcjami klientów, w tym zamówieniami, statusem zamówień, zapytaniami, reklamacjami i dostawami
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem określonych kanałów komunikacji
  • Zarządzanie relacjami z klientami oraz procesem reklamacyjnym przy użyciu Salesforce
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi, m.in. sprzedaży, łańcucha dostaw i obsługi reklamacji, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
  • Przegląd zamówień pod kątem zgodności z warunkami firmy oraz analiza procesów obsługi w celu poprawy wydajności i skrócenia czasu realizacji zamówień
  • Przygotowywanie raportów, analiz i wskaźników jakościowych dla zespołów biznesowych
  • Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych
  • Wsparcie w szkoleniach oraz wdrażaniu nowych rozwiązań przed i/lub po ich uruchomieniu
  • Eskalacja problemów, jeśli zajdzie taka potrzeba


Wymagania:


  • 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Mile widziana znajomość jednego z wymienionych języków na poziomie B2: włoski, holenderski, francuski, niemiecki lub hiszpański
  • Mile widziana znajomość programów SAP i/lub Salesforce
  • Wykształcenie wyższe


Oferta:


  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
  • Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Rekomendowane oferty

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta CMP Pruszków

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Pruszków
obsługa komputera
komunikatywność
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Warszawa
customer service
Obsługa telefoniczna
rozmowy telefoniczne
Nowa

Health Solution Advisor with Italian & English | Remote work

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
komunikatywność
Microsoft Office
ukierunkowanie na Klienta
Nowa

Konsultant / Konsultantka obsługi POZ

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
obsługa pacjenta
obsługa klienta
Call center
Nowa