Oferty
Customer Service Specialist
Nowa

Customer Service Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

komunikatywność

Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

SAP

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Dla naszego Klienta MGS specjalizującego się w branży farmaceutycznej obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Specialist


Zadania: 

  • Obsługa zamówień klientów oraz zarządzanie reklamacjami
  • Odpowiedzialność za szybkie reagowanie na potrzeby klientów i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji
  • Współpraca z zespołem oraz przestrzeganie procedur DPD
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
  • Odpowiadanie na zapytania klientów, aktualizacja statusów zamówień i rozwiązywanie problemów
  • Analiza danych o satysfakcji klientów
  • Udział w spotkaniach z klientami w celu rozwiązywania problemów
  • Współpraca w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Udział w projektach prowadzonych przez Dział Obsługi Klienta


Wymagania:

  • Pierwsze doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych lub w środowisku korporacyjnym
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w dziedzinie związanej z zarządzaniem łańcuchem dostaw lub branżą farmaceutyczną)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Skupienie na detalach i umiejętność pracy pod presją
  • Zaawansowana znajomość MS Office - w szczególności znajomość Excel i PowerPoin
  • Doskonała organizacja pracy, systematyczność, dobra komunikacja oraz umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziana znajomość systemu SAP R/3


Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
  • Lokalizacja: Warszawa-Włochy
  • Praca w modelu hybrydowym (ok. 2 dni pracy zdalnej i 3 dni pracy z biura w tygodniu)
  • Wsparcie mentora
  • Pełny program wdrożeniowy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, zajęcia sportowe, ubezpieczenie grupowe
  • Innowacyjny program rozwoju kompetencji


Oferta dotyczy pracy stałej. 

Rekomendowane oferty

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
ALAB laboratoria
Rzeszów
teamwork
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Rejestrator Medyczny lub Rejestratorka Medyczna w Laboratorium

Nowa
Diagnostyka S.A.
Katowice
szybkie pisanie na klawiaturze
Microsoft Office
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Warszawa
administracja
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Warszawa
customer service
rozmowy telefoniczne
Obsługa telefoniczna
Nowa

Młodszy/a specjalista/tka ds. obsługi klienta / Recepcjonista/tka

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Łódź
obsługa pacjenta
język angielski
Nowa