Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla naszego Klienta MGS specjalizującego się w branży farmaceutycznej obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Specialist.
Zadania:
- Obsługa zamówień klientów oraz zarządzanie reklamacjami
- Odpowiedzialność za szybkie reagowanie na potrzeby klientów i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji
- Współpraca z zespołem oraz przestrzeganie procedur DPD
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Odpowiadanie na zapytania klientów, aktualizacja statusów zamówień i rozwiązywanie problemów
- Analiza danych o satysfakcji klientów
- Udział w spotkaniach z klientami w celu rozwiązywania problemów
- Współpraca w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Udział w projektach prowadzonych przez Dział Obsługi Klienta
Wymagania:
-
Pierwsze doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych lub w środowisku korporacyjnym
- Wykształcenie wyższe (mile widziane w dziedzinie związanej z zarządzaniem łańcuchem dostaw lub branżą farmaceutyczną)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Skupienie na detalach i umiejętność pracy pod presją
- Zaawansowana znajomość MS Office - w szczególności znajomość Excel i PowerPoin
- Doskonała organizacja pracy, systematyczność, dobra komunikacja oraz umiejętność pracy w zespole
- Mile widziana znajomość systemu SAP R/3
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
-
Praca w modelu hybrydowym (ok. 2 dni pracy zdalnej i 3 dni pracy z biura w tygodniu)
- Wsparcie mentora
- Pełny program wdrożeniowy
-
Pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, zajęcia sportowe, ubezpieczenie grupowe
- Innowacyjny program rozwoju kompetencji
Oferta dotyczy pracy stałej.