Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

teamwork

komunikatywność

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

offer-banner

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.


W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta 


Opis stanowiska:

  • obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta
  • odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne
  • udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd
  • współpraca z Pracownikami lokalnych Laboratoriów i Działu Sprzedaży
  • bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami
  • lokalna obsługa Klientów sieciowych
  • przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów
  • wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji
  • wewnętrzny kontakt i wyjaśnianie spraw zgłaszanych od pracowników firmy


Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • ukierunkowanie na Klienta
  • umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin

Rekomendowane oferty

Koordynator/Koordynatorka Obsługi Pacjenta CMP Żoliborz

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Warszawa
zarządzanie zespołem
rozwiązywanie trudnych sytuacji
obsługa pacjenta
Nowa

Health Solution Advisor with Italian & English | Remote work

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Warszawa
customer service
rozmowy telefoniczne
Obsługa telefoniczna
Nowa

Customer Service Analyst

Nowa
Manpower
Wrocław
SAP
obsługa klienta
Nowa

Konsultant / Konsultantka obsługi POZ

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
obsługa pacjenta
Call center
obsługa klienta
Nowa