Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

teamwork

komunikatywność

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

offer-banner

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.


W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta 


Opis stanowiska:

  • obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta
  • odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne
  • udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd
  • współpraca z Pracownikami lokalnych Laboratoriów i Działu Sprzedaży
  • bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami
  • lokalna obsługa Klientów sieciowych
  • przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów
  • wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji
  • wewnętrzny kontakt i wyjaśnianie spraw zgłaszanych od pracowników firmy


Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • ukierunkowanie na Klienta
  • umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin

Rekomendowane oferty

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Nowa
Centrum Medyczne Puławska
Ząbki
administracja
Nowa

Team Leader Contact Center (English)

Nowa
OEX/Voice Contact Center
Lublin
Coaching
motywowanie
customer service
Nowa

Młodszy konsultant ds. obsługi pacjenta

Nowa
Klinika Bocian Sp. z o.o.
Warszawa
dobra organizacja pracy
obsluga klienta
Nowa

Praca zdalna | Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowa
Foundever
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język niemiecki
Nowa

Health Solution Advisor with Italian & English | Remote work

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Nowa