Escalation Manager
Zarządzanie

Escalation Manager

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski C1

Umiejętność pracy w zespole

organizacja pracy

Incident Management

Mile widziane

DNS

HTTP

Problem Management

change management

Opis stanowiska

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Job Tasks:

  • Monitoring Tier2 case queues and working with the team to ensure escalated cases are worked within the required SLA’s and customer requirements
  • Being escalation contact for Support Engineers, internal departments, and customers for technical issues
  • Managing all service incidents that occur during shift and whenever additional coverage or assistance is required
  • Directing the troubleshooting activities and engaging other functions as required.
  • Driving internal and external communication to ensure on-going updates on the resolution process
  • Facilitating the customer RCA generation, approval and distribution process
  • Generating service incident metrics on a monthly and quarterly base and identifying trends and recommendations for incident reduction
  • Maintaining, enhancing and updating the service incident infrastructure and procedures


Requirements:

  • Advanced proficiency in Polish and English
  • 3-5 years of experience as an Escalation Manager or in a similar role
  • Experience in problem management, change management or incident management will be an asset
  • DNS and HTTP knowledge (optional)
  • Organizational skills
  • Teamwork skills


Offer:

  • Employment based on an employment contract or B2B for 12-18 months
  • Working hours: 9 AM to 5 PM 
  • Fully remote position 
  • ManpowerGroup benefits such as: sport card, life insurance, private healthcare
  • Opportunity to work in an international technology company with a strong market position


The offer applies to a temporary work. 

Rekomendowane oferty

Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego (Large)

Nowa
Alior Bank SA
Toruń
analiza finansowa
negocjacje
bankowość
Nowa

SEO Manager

Nowa
12 000 - 14 000 PLN/mies.
Grupa VIST Roczniak S.K.A.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Umiejętności liderskie
Praca z klientem B2B
Znajomość SEO
Nowa

Workday Senior Manager PMO

Nowa
Teleperformance Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
branża IT
Microsoft Power BI
Nowa

Project Manager

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
3D Estate sp. z o.o.
Katowice
zarządzanie projektami
project management
Dokładność
Nowa

Product Marketing Manager

Nowa
15 000 - 18 000 PLN/mies.
Aether Biomedical Sp. z o.o.
Poznań
język angielski
product management
marketing
Nowa