First Line Analyst with German

First Line Analyst with German

Obsługa klienta

Głogowska 31/33, Poland

Manpower

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
język niemiecki
język angielski
Microsoft Office

Opis stanowiska

Miejsce pracy: zdalnie lub hybrydowo (Poznań)


Twój zakres obowiązków:

  • Obsługiwanie klientów niemieckojęzycznych w ramach pierwszej linii wsparcia IT

  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i/lub przez system ticketowy, w zależności od projektu

  • Proaktywna komunikacja z klientem oraz wspieranie w rozwiązywaniu problemów technicznych

  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, jeśli zachodzi taka potrzeba

  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac

  • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i customer experience


Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)

  • Umiejętności w zakresie obsługi klienta (komunikatywność, kultura osobista, cierpliwość, empatia)

  • Podstawowa wiedza i znajomość systemu Microsoft Windows

  • Dobra organizacja pracy

  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów

  • Otwarość na pracę w zespole 

  • Zainteresowanie pracą w branży IT

  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami

  • Zdolność do szybkiego przyswajania nowych informacji i dostosowywania się do zmian

  • Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk będzie dodatkowym atutem


To oferujemy:

  • Zdalny lub hybrydowy model pracy – w zależności od Twoich preferencji

  • Umowę o pracę

  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie, które pomoże Ci nabyć niezbędne umiejętności i pewnie rozpocząć pracę w środowisku Service Desk

  • Rozwój kompetencji językowych poprzez codzienną pracę w międzynarodowym środowisku oraz kursy językowe

  • Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych

  • Platformę benefitową

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

  • Bonus roczny (zależny od wyników)

  • Bonus za polecenie oraz relokację

  • Dostęp do Employee Assistance Programme

  • Dostęp do platformy e-learningowej Udemy

  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach w ramach firmowego projektu CharitaCenter (akcje charytatywne, imprezy biegowe itp.)

  • Globalne i lokalne programy/konkursy uznaniowe

  • Certyfikat językowy


Prosimy o załączenie CV podczas aplikacji.

Oferta dotyczy pracy stałej. 

Oferta dodana: 22.08.2025
Lokalizacja biura