Miejsce pracy: Poznań, hybrydowo
Twój zakres obowiązków:
• Rozwiązywanie problemów technicznych klientów anglojęzycznych
• Mailowy oraz telefoniczny kontakt z użytkownikami
• Praca w systemie ticketowym
• Zarządzanie pocztą elektroniczną
• Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
Nasze wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
• Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta i/lub wsparciem technicznym
• Wielozadaniowość
• Umiejętności komunikacyjne
• Zainteresowanie pracą w obszarze wsparcia IT
Pracodawca oferuje:
• Umowę o pracę
• Pracę hybrydową (min. 5 dni stacjonarnie w miesiącu, biuro zlokalizowane w centrum Poznania)
• Miesięczne szkolenie wdrożeniowe
• Rozwój w ramach struktur międzynarodowej firmy technologicznej
• Narzędzia wspierające rozwój: dostęp do platformy Udemy, szkolenia i kursy językowe
• Pracę w zgranym zespole, który chętnie podzieli się wiedzą i doświadczeniem
• Wszelkie niezbędne do wykonywania pracy narzędzia
• Pakiet benefitów: opieka medyczna, system kafeteryjny, welcome pack dla każdego nowego pracownika, bonus roczny, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, bonus za polecenie pracownika.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Rekomendowane oferty