Oferty
Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim | 48 PLN/h
Nowa

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim | 48 PLN/h

7 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
TP Poznań

TP Poznań

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa komputera

komunikatywność

język niemiecki

szybkie pisanie na klawiaturze

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Czesć!

  • Czy wiesz jak korzystać z terminala płatniczego? 
  • Zadania techniczne nie sprawiają Ci trudności?
  • Czujesz się komfortowo w świecie aplikacji i pewnie obsługując komputer?
  • Szukasz długoterminowej współpracy?


Stań się wsparciem dla Klientów Biznesowych i dołącz do nas! 

Sprawdź szczegóły współpracy poniżej!


Na czym polega ta rola?

Jako konsultant ds. obsługi klienta w naszej firmie, będziesz wspierać użytkowników terminali płatniczych. Rozmawiaj z klientami, rozwiązuj ich problemy i udzielaj porad technicznych - w 100% w języku niemieckim!

Klient może poprosić Cię o pomoc w obsłudze lub konfiguracji terminala płatniczego - bez obaw, wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia.


Idealny profil kandydata:

  • Znajomość języka niemieckiego (C1) - pomagamy klientom mówiącym po niemiecku. Zapewnimy Ci wszystkie narzędzia do współpracy w języku, który dobrze znasz!
  • Umiejętności komunikacyjne i empatia - pomagamy klientom, którym zależy na szybkim i skutecznym uzyskaniu rozwiązania.
  • Dobra organizacja i wielozadaniowość - potrafisz odnaleźć się w dynamicznym środowisku.
  • Gotowość do wzięcia udziału w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin (3 tygodnie) - od 9:00 do 17:00 (pon-pt).
  • Dyspozycyjność do współpracy w godzinach 8:00 - 20:00 od poniedziałku do soboty (zmiany poranne i popołudniowe) oraz w godzinach 08:00 - 16:30 w niedziele. *
  • Elastyczność czasowa - możliwość współpracy między 120 do 160 godzin miesięcznie.
  • Biegłość w obsłudze komputera 

*Harmonogram współpracy według niemieckiego kalendarza - jeśli w Polsce będzie ustawowo dzień wolny, a w Niemczech ten sam dzień będzie dniem roboczym - możesz mieć tego dnia zaplanowaną zmianę w harmonogramie.


Zadania:

  • Odbieranie połączeń od użytkowników terminali płatniczych
  • Wsparcie techniczne dla Klientów Biznesowych
  • Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów
  • Pomoc w obsłudze i konfigurowaniu terminali płatniczych
  • Przyjmowanie zgłoszeń i wprowadzanie ich do systemu


Kanały wsparcia klienta: 

  • połączenia przychodzące, 
  • wiadomości e-mail (system ticketowy), 
  • połączenia wychodzące (tylko w przypadku potrzeby oddzwonienia do klienta)


Co oferujemy?

  • Umowę zlecenie na czas nieoznaczony – stabilna współpraca na przejrzystych warunkach.
  • Wysoka stawka – 48 zł brutto/h – już od pierwszego dnia szkolenia!
  • Przyjazne, wielokulturowe środowisko pracy – spotkaj ludzi z całego świata, których łączy wspólna pasja.
  • Możliwości rozwoju osobistego i językowego – nasza projekt to szansa na rozwój i długoterminową współpracę.
  • Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie otrzymane co miesiąc punkty możesz wymienić na kartę sportową, kody na zakupy, bilety do kina i wiele innych.
  • Konkursy i nagrody – zdobywaj nagrody w firmowych konkursach wiedzy!


Czekamy na Twoją aplikację! :)

7 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Stażysta/Praktykant Centrum Wsparcia Klienta/IT Support

Nowa
1 000 PLN/mies.
Elocity
Warszawa
Microsoft Office
dobra organizacja pracy
prawo jazdy kat. B
Nowa

Koordynator Helpdesk

Nowa
Gomez
Swadzim
zarządzanie zespołem
Informatyka
Nowa

Customer Experience Manager, Associate

Nowa
6 500 PLN/mies.
Infor
Wrocław
wykształcenie wyższe
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim | 48 PLN/h

Nowa
7 600 PLN/mies.
TP Poznań
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
szybkie pisanie na klawiaturze
komunikatywność
obsługa komputera
Nowa

Customer Service Representative with German

Nowa
Cyclad
Warszawa
support
customer service
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje