TP Poznań
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!
Czesć!
Stań się wsparciem dla Klientów Biznesowych i dołącz do nas!
Sprawdź szczegóły współpracy poniżej!
Na czym polega ta rola?
Jako konsultant ds. obsługi klienta w naszej firmie, będziesz wspierać użytkowników terminali płatniczych. Rozmawiaj z klientami, rozwiązuj ich problemy i udzielaj porad technicznych - w 100% w języku niemieckim!
Klient może poprosić Cię o pomoc w obsłudze lub konfiguracji terminala płatniczego - bez obaw, wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia.
Idealny profil kandydata:
*Harmonogram współpracy według niemieckiego kalendarza - jeśli w Polsce będzie ustawowo dzień wolny, a w Niemczech ten sam dzień będzie dniem roboczym - możesz mieć tego dnia zaplanowaną zmianę w harmonogramie.
Zadania:
Kanały wsparcia klienta:
Co oferujemy?
Czekamy na Twoją aplikację! :)
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną