Koordynator ds. marketingu
01-205, Warszawa
Manpower
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Lokalizacja: Warszawa
Tryb pracy: hybrydowy
Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo (od zaraz na min. 4 miesiące, z perspektywą długofalowej współpracy)Międzynarodowa firma z branży medycznej poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora ds. marketingu.
Zakres obowiązków:
Planowanie i koordynacja wydarzeń, w tym harmonogramów, budżetów i zasobów
Współpraca z zespołami sprzedaży i marketingu przy tworzeniu materiałów promocyjnych oraz kampanii online (social media, mailingi)
Zarządzanie dostawcami, podwykonawcami i miejscami organizacji wydarzeń (venue, AV)
Nadzór nad przebiegiem wydarzeń i aktywacji produktowych – od przygotowania po ewaluację
Analiza wyników wydarzeń i rekomendowanie usprawnień
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, partnerami i przedstawicielami branży
Ścisła współpraca z innymi działami w celu dostosowania działań marketingowych do celów biznesowych
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (praca w środowisku międzynarodowym)
Kilkuletnie doświadczenie (min. 3 lata) w obszarze marketingu i eventów, najlepiej w roli wymagającej samodzielnego prowadzenia projektów
Gotowość do pracy w modelu hybrydowym (Warszawa)
Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania wieloma zadaniami równocześnie
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dynamicznym środowisku
Doświadczenie w pracy z dostawcami zewnętrznymi (np. agencje, venue, AV)
Umiejętność przygotowywania i realizacji budżetów marketingowych
Mile widziana znajomość narzędzi digital marketingu (social media, mailing, marketing automation)
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
Atutem będzie doświadczenie w branży farmaceutycznej lub medycznej
Oferujemy:
Hybrydowy model pracy w Warszawie
Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe
Możliwości rozwoju i udziału w programach szkoleniowych Manpower
Pracę w międzynarodowym środowisku i możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznej organizacji
Umowę na zastępstwo z perspektywą długofalowej współpracy
Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
Pracodawca: ManpowerGroup Solutions Sp. z o.o.
Koordynator ds. marketingu
Koordynator ds. marketingu
01-205, Warszawa
Manpower