Pracownik recepcji (zastępstwo)

Praca biurowa

Pracownik recepcji (zastępstwo)

Praca biurowa

00-105, Warszawa

Manpower

Pełny etat
UZ
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

administracja

Opis stanowiska

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zastępstwo recepcyjne w dniach 06.10-17.10


Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście 


Zadania:

  • Obsługa recepcji

  • Czynności administracyjne

  • Nadawanie i przyjmowanie korespondencji 

  • Obsługa połączeń telefonicznych

  • Kontakt z kurierami

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę po angielsku (min. B2)

  • Dobre umiejętności komunikacyjne i kultura osobista

  • Dobra znajomość narzędzi MS Office

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane

Oferta:

  • Praca w godz. 09:00-17:00/17:30 w dniach 06.10.2025-17.10.2025

  • Wynagrodzenie w wysokości 35 zł/h brutto 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie

  • Możliwość współpracy z Manpower regularnie w ramach zastępstw recepcyjnych w biurach na terenie Warszawy 


Oferta dotyczy pracy tymczasowej. 

Oferta dodana: 24.09.2025
Lokalizacja biura

Pracownik recepcji (zastępstwo)

Aplikuj na ofertę pracy

Pracownik recepcji (zastępstwo)

00-105, Warszawa

Manpower

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w _Warszawa, ul. Prosta 68 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca