Office Coordinator

8 400 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Praca biurowa

Office Coordinator

Praca biurowa

Stawna 10, Poznań

BusinessQuest

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
8 400 - 10 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

księgowość
kadry
Microsoft Office Excel

Znajomość języków

Angielski: B1

Opis stanowiska

Appchance to firma z 14-letnim doświadczeniem w tworzeniu świetnych aplikacji mobilnych i webowych dla klientów z całego świata. Wspieramy digitalizację handlu, tworzymy autorskie rozwiązania SaaS i stawiamy na partnerskie relacje. W naszym zespole każdy projekt kończy się sukcesem, a codzienna praca jest pełna wyzwań i różnorodnych zadań.


Szukamy osoby na stanowisko Office Coordinator, która pomoże nam utrzymać porządek w codziennych procesach biurowych, wesprze zespół i zarząd oraz będzie aktywnie uczestniczyła w usprawnianiu pracy biura. Jeśli lubisz dynamikę, kontakt z ludźmi i wielozadaniowość – sprawdź, czy to rola dla Ciebie!

 

Co będziesz robić:

  • Zarządzać obiegiem dokumentów – wprowadzanie i wystawianie faktur, katalogowanie umów, pilnowanie terminów

  • Pilnować dostępów do narzędzi i systemów, współpracować z działem kadr i księgowości

  • Organizować zamówienia sprzętu i materiałów biurowych, współpracować z firmami zewnętrznymi (sprzątanie, leasing, dostawy)

  • Koordynować podróże służbowe, wyjazdy integracyjne i wydarzenia firmowe

  • Wspierać zadania kadrowo-płacowe (benefity, nadgodziny, dokumentacja pracownicza)


Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w ramach codziennej współpracy ze szczeblem managerskim i/lub zarządem

  • Świetnej organizacji i umiejętności priorytetyzacji zadań w dynamicznym środowisku

  • Doświadczenia w pracy z obiegiem dokumentów

  • Terminowości, dokładności i umiejętności pracy pod presją czasu

  • Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktu z zespołem i partnerami

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2)

  • Znajomości Excela na poziomie średniozaawansowanym i komfortowej pracy z Google Drive.

  • Znajomość podstaw księgowości i kadr

  • Chęci do nauki, proaktywności i otwartości na usprawnianie procesów


Co oferujemy:

  • Swobodną, pozytywną atmosferę

  • Autonomię i wsparcie

  • Benefity: prywatna opieka medyczna (LuxMed), karta Multisport, ubezpieczenie grupowe

  • Możliwość realnego wpływu na usprawnianie procesów biurowych

  • Integracje i wyjazdy służbowe

  • Praca stacjonarna, 8h dziennie (start między 8:30–9:30)

Wymagane umiejętności

księgowość
kadry
Microsoft Office Excel

Znajomość języków

Angielski: B1
Oferta dodana: 09.10.2025
Lokalizacja biura

Office Coordinator

8 400 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Office Coordinator

Stawna 10, Poznań

BusinessQuest

8 400 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Aspiratio Consultng Sp. Z O.O. z siedzibą w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 8/8 dalej jako "administ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca