Specjalista ds. marketingu
Marketing

Specjalista ds. marketingu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

marketing

Opis stanowiska

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Performance Marketing Specialist – kampanie Google Ads Branża: Marketing/ Digital/ AgencjaLokalizacja: Warszawa/ praca hybrydowaTryb zatrudnienia: Umowa B2B lub umowa o pracęDla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się agencji digitalowej, specjalizującej się w performance marketingu i lead generation – poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko: Performance Marketing Specialist.


Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i realizacja strategii kampanii Google Ads w oparciu o cele biznesowe klienta

  • Prowadzenie kampanii w ekosystemie Google (Search, Display, YouTube, Performance Max)

  • Optymalizacja kampanii pod kątem efektywności (koszt/konwersja), testowanie nowych rozwiązań

  • Monitorowanie wyników za pomocą narzędzi analitycznych (GA4, Looker Studio, GTM)

  • Przygotowywanie raportów oraz rekomendacji dla klientów

  • Współpraca z zespołem kreatywnym oraz bezpośredni kontakt z klientami

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads (mile widziane case studies lub wyniki)

  • Znajomość GA4, Google Tag Managera, Looker Studio – w praktyce

  • Bardzo dobra znajomość Excela i umiejętność analizy danych

  • Umiejętność samodzielnego planowania i egzekucji kampanii

  • Nastawienie na wynik, inicjatywa i dobra organizacja pracy (w tym prowadzenie kilku projektów równolegle)

  • Komunikatywność i umiejętność jasnego przedstawiania wniosków i rekomendacji

  • Mile widziane: doświadczenie w e-commerce lub pracy z branżami regulowanymi

Oferujemy:

  • Stabilną współpracę w oparciu o preferowaną formę zatrudnienia (B2B/ umowa o pracę)

  • Pracę w modelu hybrydowym – częściowo zdalnie, częściowo w biurze (Warszawa)

  • Realny wpływ na strategie marketingowe i kontakt z klientem – nie jesteś tylko wykonawcą

  • Rozwój w zespole specjalistów z doświadczeniem oraz możliwość pracy przy projektach zagranicznych

  • Partnerską atmosferę i przejrzystą komunikację w zespole


Brzmi interesująco?Aplikuj już dziś i dołącz do agencji, która stawia na jakość, relacje i wyniki.


Oferta dotyczy pracy stałej.