Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem niemieckim

Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem niemieckim

Obsługa klienta
Centrum, Warszawa

Manpower

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Obowiązki:

  • Codzienny kontakt z klientami biznesowymi w języku niemieckim (e-mail, czat, telefon)

  • Zarządzanie pełnym cyklem realizacji zamówień od klientów niemieckojęzycznych

  • Obsługa procesu reklamacji i zwrotów zgodnie z procedurami firmy

  • Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz dbanie o terminowość dostaw

  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy 

  • Przygotowywanie raportów i analiz związanych z obsługą zamówień

  • Współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów order management

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - min. C1

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta 

  • Doświadczenie w obszarze obsługi zamówień będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Dbałość o szczegóły i umiejętność organizacji pracy własnej

  • Umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klienta

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusów i premii

  • Praca w modelu hybrydowym (nowoczesne biuro zlokalizowane na warszawskim Mokotowie)​​​​​​

  • Praca w godzinach biurowych (poniedziałek-piątek)

  • Szkolenie wdrożeniowe przez pierwsze 3 miesiące (stacjonarnie)

  • Benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, karta lunchowa 

  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy

Oferta dotyczy pracy stałej

Wymagane umiejętności

język niemiecki

obsługa klienta

język angielski

MS Office

komunikatywność

Mile widziane

obsługa zamówień

dbałość o szczegóły

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 08.12.2025

Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem niemieckim

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem niemieckim

Centrum, Warszawa
Manpower
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w _Warszawa, ul. Prosta 68 (dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.