Account Coordinator
HR

Account Coordinator

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

rekrutacja

Microsoft Office

język niemiecki

HR

Komunikatywość

multitasking

Mile widziane

zarzadzanie

produkcja

logistyka

transport

język angielski

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:


  • Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików.
  • Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
  • Współpraca w teamie z Account Managerem w zakresie aktualnych potrzeb rekrutacyjnych.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz bieżący kontakt z pracownikami.


Nasze wymagania:


  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1) – warunek KONIECZNY
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z pracownikami.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość pakietu MS Office.


Mile widziane:

  • Wyksztalcenie w kierunku logistyka, zarzadzanie, produkcja lub pokrewne.
  • Znajomość jednej z branż: Transport / Logistyka.
  • Znajomość narzędzi do zarządzania procesem rekrutacji.
  • Doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej.


Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współprace b2b
  • stałe wynagrodzenie plus prowizja
  • praca hybrydowa (2 dni na miesiąc)
  • atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
  • dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
  • program rekomendacji pracowników
  • elastyczny czas pracy
  • profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli