Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików.
Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu.
Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
Współpraca w teamie z Account Managerem w zakresie aktualnych potrzeb rekrutacyjnych.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz bieżący kontakt z pracownikami.
Nasze wymagania:
Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1) – warunek KONIECZNY
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z pracownikami.
Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
Znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane:
Wyksztalcenie w kierunku logistyka, zarzadzanie, produkcja lub pokrewne.
Znajomość jednej z branż: Transport / Logistyka.
Znajomość narzędzi do zarządzania procesem rekrutacji.
Doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współprace b2b
stałe wynagrodzenie plus prowizja
praca hybrydowa (2 dni na miesiąc)
atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
program rekomendacji pracowników
elastyczny czas pracy
profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli