Kim jesteśmy?
Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego SEM/SEO/PPC/Social Media. Prowadzimy projekty SEO, kampanie PPC w Google, Facebook, LinkedIn i innych płatnych źródłach, tworzymy content zarówno na strony klientów (wpisy blogowe, opisy produktów), jak i pod działania social media, a także konfigurujemy analitykę internetową. Pracujemy zarówno dla e-commerce (Milworld, Rosenthal, Noble Place), B2B (Medidesk) jak i B2C (Humana-Baby), a także dla klientów zagranicznych.
Kogo szukamy?
Szukamy specjalisty PPC, który ma doświadczenie w dwóch systemach reklamowych: Google Ads i Meta Ads. Oprócz tego będziesz mieć szansę sprawdzenia się w innych systemach reklamowych. Ważne jest, abyś miał/miała zacięcie analityczne, umiejętności interpersonalne i chęć do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Co będziesz u nas robić?
- budować i prowadzić kampanie reklamowe w przede wszystkim Meta Ads oraz w Google Ads ,
- pracować bezpośrednio z klientem – relacje, edukacja i raporty,
- pracować z Account Managerem i innymi członkami zespołu,
- pomagać Business Development Managerowi w tworzeniu ofert,
- korzystać z wielu narzędzi wykorzystywanych w pracy specjalisty PPC (Google Merchant Center, Google Looker Studio, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Meta Business Suite)
Czego oczekujemy?
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji marketingowej,
- bardzo dobrej znajomości j. polskiego w mowie i piśmie,
- dobrej znajomości j. angielskiego – na poziomie komunikatywnym (min. B2),
- znajomości i doświadczenie w korzystaniu z systemu do zarządzania zadaniami (Trello),
- umiejętności budowania relacji z klientem,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- szybkości w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii,
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii Meta Ads lub Google Ads,
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów (ale nie przejmuj się – będziesz mieć pomoc doświadczonych specjalistów, jeśli zajdzie taka potrzeba).
Co będzie mile widziane?
- znajomość praktycznej obsługi Google Tag Managera,
- certyfikaty Google lub Facebook,
- znajomość innego j. obcego,
Co oferujemy?
- stałą pracę w pełnym wymiarze godzinowym całkowicie zdalnie,
- dowolna forma współpracy po 3-miesięcznym okresie próbnym (UoP lub B2B),
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
- Kartę Multisport,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe,
- materiały edukacyjne i bibliotekę firmową,
- pracę w zgranym zespole, składającym się z doświadczonych specjalistów, od których będziesz mógł się wiele nauczyć,
- strefę relaksu w biurze – gramy ostro w piłkarzyki – jeden zestaw prętów już powiginaliśmy 😉
Jak wygląda proces rekrutacji?
- krótka rozmowa telefoniczna
- zadanie rekrutacyjne
- wideo rozmowa online
- podziękowanie za udział w procesie rekrutacyjnym lub zaproszenie do grona Marafików :)