Marketing w Mardom
W ostatnich latach udało nam się bardzo wypromować nasze konta na SM, a także naszą stronę ze sklepem i blogiem, na którą możesz śmiało zerknąć przed rozmową z nami (https://mardomdecor.com/ i https://www.premiumfloor.pl/). Będziemy ciekawi Twojej opinii :) Cały czas rośniemy i potrzebujemy kolejnej pozytywnej duszy do naszego zespołu! Może to właśnie Ty?
Obecnie tworzymy marketing (content, SM, strony, pozycjonowanie, sklep) dla 2 marek - Mardom Decor i Premium Floor. Dodatkowo tworzymy dużo materiałów marketingowych w formie papierowej, projektujemy ekspozycję naszych produktów do sklepów partnerskich, a także często wystawiamy się na targach, cały czas wspierając materiałami nasz dział sprzedaży. W skrócie… JEST DUUUUŻO CIEKAWEJ PRACY!
Kogo szukamy?
Szukamy kogoś, kto już ma doświadczenie w marketingu lubi wyzwania, jest dobrze zorganizowany, planuje kolejne kroki i jest w stanie przewidzieć ryzyka w projekcie. Bardzo potrzebne będą umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne ze względu na częsty kontakt z naszymi podwykonawcami i działem handlowym. Potrzebujemy osoby, która będzie wsparciem dla działu sprzedaży i naszych salonów w dostarczaniu materiałów marketingowych, katalogów, plakatów, a także pomoże nam przygotować się na targi i dopnie logistykę na ostatni guzik. Oczywiście po drodze pojawią się nowe i również ciekawe wyzwania z obszaru marketingowego :)
Szukamy osoby z Łodzi lub okolic do pracy stacjonarnej, przy dalszej odległości jesteśmy w stanie rozważyć tryb pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia.
Twój zakres obowiązków
Koordynacja powstawania materiałów POS, obejmująca m.in.:
- konsultowanie potrzeb klientów z przedstawicielami handlowymi
- poszukiwanie firm produkcyjnych, negocjowanie warunków
- nadzór nad procesem powstawania materiałów
- zlecanie produkcji
- koordynacja procesu dystrybucji materiałów POS do klientów
- Koordynacja powstawania stron internetowych, obejmująca:
- kontakt z deweloperem strony w celu budowania i rozwijania serwisu
- współpraca z agencją interaktywną w zakresie działań prowadzonych na stronie
- Aktywne planowanie, projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych oraz wszelkich działań mających na celu lepszą ekspozycję produktów w Internecie oraz w sklepach stacjonarnych
- Organizacja eventów firmowych, szkoleń, spotkań z architektami
- Tworzenie prezentacji produktowych zgodnie z zapotrzebowaniem przedstawicieli handlowych oraz działu eksportu
- Wsparcie administracyjno-biurowe zespołu marketingowego
Nasze wymagania
- Minimum 2 letnie doświadczenie w dziale marketingu lub w agencji marketingowej.
- Bardzo wysokie zaangażowanie, skrupulatność i dokładność, zaradność, samodzielność
- Nastawienie na pokonywanie trudności i szukanie rozwiązań
- Wysoka dynamika pracy i terminowość (umiejętność pracy nad kilkoma tematami równocześnie)
- Umiejętność samodzielnego i kompleksowego realizowania projektów marketingowych - od planowania, przez tworzenie i wdrażanie
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
- Mile widziane umiejętności graficzne, obsługa programów graficznych (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign)
- Doświadczenie w branży wnętrzarsko-budowlanej będzie ogromnym atutem
Jak wygląda u nas proces rekrutacyjny?
- 15-minutowa wstępna rozmowa telefoniczna żebyśmy mogli lepiej się poznać. Podczas rozmowy, zadamy Ci kilka podstawowych pytań 🙂
- Spotkanie rekrutacyjne u nas w Biurze przy ul. Ratajskiej 11A w Łodzi.
- Wykonanie zadań rekrutacyjnych.
- Decyzja o współpracy.