Specjalista / Specjalistka ds. e-commerce
Nowa
Marketing

Specjalista / Specjalistka ds. e-commerce

5 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
3 738 - 7 147 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
3 738 - 7 147 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Wordpress

Baselinker

Google Analytics

Google Ads

Microsoft Office Excel

Senuto

UX/UI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa sklepów internetowych: realizacja i monitorowanie zamówień, potwierdzanie płatności, wystawianie dokumentów sprzedażowych, nadzór nad automatyzacją procesów i dostępnością produktów cyfrowych, realizacja zwrotów i reklamacji.

  • Obsługa klienta: kontakt telefoniczny, e-mail, czat, prezentacja oferty, aktywne pozyskiwanie klientów.

  • Obsługa platformy Allegro: dodawanie i aktualizacja ofert, obsługa zamówień, kontakt z klientami oraz prowadzenie działań promocyjnych z użyciem narzędzi Allegro Ads.

  • Odpowiedzialność za sprzedaż online: analizowanie danych sprzedażowych, praca na wskaźnikach efektywności KPI.

  • Wsparcie działu marketing: planowanie oraz koordynowanie działań reklamowych online, projektowanie i wdrażanie strategii e-commerce.

  • Konstruowanie wniosków i przygotowanie rekomendacji, raportowanie.

  • Współpraca z osobami uczestniczącymi w projektach.

  • Monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych technologii cyfrowych, które

  • mogłyby zoptymalizować działania i podnieść sprzedaż.

  • Dbanie o budowanie świadomości marki wśród konsumentów, szersze spojrzenie na portfolio produktowe marki.


Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w e-commerce, doświadczenie w marketingu i digital oraz doświadczenie z współpracą z agencjami.

  • Ukończone studia wyższe.

  • Swobodne posługiwanie się językiem angielskim, szczególnie w zakresie narzędzi związanych z online marketingiem.

  • Bardzo dobrze znajomość narzędzia z obszaru e-commerce, e-mail marketingu, marketing automation oraz analityki (Google Analytics, Baselinker, GTM, Excel, Senuto, Brand24, Google ADS, Meta ADS).

  • Posiadanie wiedzy z obszaru UX i znajomość zasad działania SEO i SEM.

  • Cechy, które określają Twoją osobę: umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego, sumienność, terminowość i zorganizowanie, proaktywność i zorientowanie na cel.


To oferujemy

  • Wynagrodzenie od 5000 do 10000 zł

  • Umowę o pracę, kontrakt B2B

  • Praca w miłym i zgranym zespole

  • Wdrożenie w tym szkolenia produktowe

  • Telefon służbowy oraz komputer

5 000 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

3 738 - 7 147 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B