SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH – JUNIOR OFFICE MANAGER – UMOWA O PRACĘ / PRACA STACJONARNA / ½ ETATU
Jesteśmy Marketing Match – agencją interaktywną specjalizującą się w obszarach SEM/SEO, content marketing, web analytics oraz projektowaniu stron www. Na co dzień tworzymy zgraną drużynę specjalistów. Chcemy, aby każdy pracownik czuł się u nas wysłuchany i zrozumiany oraz miał poczucie stałego rozwoju, bo gramy przecież do jednej bramki! Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracyjnych / Junior Office Manager!
Co oferujemy?
- Umowę o Pracę, Zlecenie lub B2B w zależności od Twoich oczekiwań
- Wymiar zatrudnienia: ½ etatu
- Pracę 100% stacjonarną w naszym biurze przy stacji metra Pole Mokotowskie
- Mnóstwo wsparcia od zespołu (nikt u nas nie jest pozostawiony sam sobie)
- Kompleksowy onboarding i opiekę osoby z zespołu, która będzie Twoim „aniołem stróżem”, szczególnie podczas pierwszych tygodni pracy
- Orientację na rozwiązanie problemu, a nie szukanie winy
- Elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 08:00 a 10:00)
- Wynagrodzenie 2500 - 3500 zł brutto / pół etatu w zależności od formy zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie (po 3 miesiącach pracy)
- I oczywiście: służbowy laptop, służbowy telefon, dofinansowanie do karty Multisport (po 3 miesiącach pracy), owocowe wtorki 😊
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Jesteś dokładna/y i obowiązkowa/y, przywiązujesz uwagę do szczegółów
- Jesteś komunikatywna/y, otwarta/y i cechujesz się wysoką kulturą osobistą
- Jesteś punktualna/y i zorganizowana/y
- Dbasz o przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur
- Cechujesz się dużą ilością samodzielności i odpowiedzialności za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru i kontroli ze strony przełożonego,
- Jesteś nastawiona/y na rozwiązywanie problemów, generowanie propozycji rozwiązań i usprawnień
- Dobrze znasz Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny m.in. za:
- czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały i sprzęty biurowe
- kontakty z dostawcami, kontrahentami i administracją biura,
- przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich
- zamawianie sprzętu dla pracowników
- zarządzanie przepływem oraz ewidencją dokumentów (faktur, umów, etc.)
- dbanie o ogólny porządek (w tym kontakt z firmą sprzątającą)
- organizację eventów firmowych (wyjść, spotkań integracyjnych)
- obsługę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych odbywających się w biurze (zarządzanie kalendarzami salek konferencyjnych, przygotowanie sal konferencyjnych)
- Wsparcie administracyjne zespołu (kopiowanie, skanowanie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów)
Jak wygląda proces rekrutacji?
Jeśli się do nas zgłosisz, a Twoje CV spełni powyższe oczekiwania, możesz liczyć na:
- telefon od Twojego bezpośredniego przełożonego, aby dograć szczegóły i umówić spotkanie
- spotkanie w naszym biurze przy ulicy Rakowieckiej w Warszawie / wideospotkanie, aby lepiej się poznać.
- drugie spotkanie z naszą załogą (w przypadku osób, które najlepiej spełnią nasze kryteria)
- na koniec, spodziewać się możesz oferty pracy, bądź emailowej informacji zwrotnej z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji
Zatem jeżeli doczytałaś/eś aż do tego punktu i wydaje Ci się, że to może być stanowisko dla Ciebie, to napisz nam kilka zdań o sobie oraz załącz CV!
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji znajduje się tu.