• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHROfficeJunior Office Manager
    Junior Office Manager
    Nowa
    HR
    Marketing Match

    Junior Office Manager

    Warszawa
    633 - 887 USDBrutto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Niepełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    dobra organizacja pracy

    komunikatywność

    odpowiedzialność

    samodzielność

    Mile widziane

    Microsoft Office

    Opis stanowiska

    SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH – JUNIOR OFFICE MANAGER – UMOWA O PRACĘ / PRACA STACJONARNA / ½ ETATU

     

    Jesteśmy Marketing Match – agencją interaktywną specjalizującą się w obszarach SEM/SEO, content marketing, web analytics oraz projektowaniu stron www. Na co dzień tworzymy zgraną drużynę specjalistów. Chcemy, aby każdy pracownik czuł się u nas wysłuchany i zrozumiany oraz miał poczucie stałego rozwoju, bo gramy przecież do jednej bramki! Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracyjnych / Junior Office Manager!

     

    Co oferujemy?

     

    • Umowę o Pracę, Zlecenie lub B2B w zależności od Twoich oczekiwań
    • Wymiar zatrudnienia: ½ etatu
    • Pracę 100% stacjonarną w naszym biurze przy stacji metra Pole Mokotowskie
    • Mnóstwo wsparcia od zespołu (nikt u nas nie jest pozostawiony sam sobie)
    • Kompleksowy onboarding i opiekę osoby z zespołu, która będzie Twoim „aniołem stróżem”, szczególnie podczas pierwszych tygodni pracy
    • Orientację na rozwiązanie problemu, a nie szukanie winy
    • Elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 08:00 a 10:00)
    • Wynagrodzenie 2500 - 3500 zł brutto / pół etatu w zależności od formy zatrudnienia
    • Prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie (po 3 miesiącach pracy)
    • I oczywiście: służbowy laptop, służbowy telefon, dofinansowanie do karty Multisport (po 3 miesiącach pracy), owocowe wtorki 😊

     

    Zgłoś się do nas, jeśli: 

     

    • Jesteś dokładna/y i obowiązkowa/y, przywiązujesz uwagę do szczegółów
    • Jesteś komunikatywna/y, otwarta/y i cechujesz się wysoką kulturą osobistą
    • Jesteś punktualna/y i zorganizowana/y
    • Dbasz o przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur
    • Cechujesz się dużą ilością samodzielności i odpowiedzialności za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru i kontroli ze strony przełożonego,
    • Jesteś nastawiona/y na rozwiązywanie problemów, generowanie propozycji rozwiązań i usprawnień
    • Dobrze znasz Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.

     

    W naszym zespole będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny m.in. za:

     

    • czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały i sprzęty biurowe
    • kontakty z dostawcami, kontrahentami i administracją biura,
    • przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich
    • zamawianie sprzętu dla pracowników
    • zarządzanie przepływem oraz ewidencją dokumentów (faktur, umów, etc.)
    • dbanie o ogólny porządek (w tym kontakt z firmą sprzątającą)
    • organizację eventów firmowych (wyjść, spotkań integracyjnych)
    • obsługę spotkań wewnętrznych i zewnętrznych odbywających się w biurze (zarządzanie kalendarzami salek konferencyjnych, przygotowanie sal konferencyjnych)
    • Wsparcie administracyjne zespołu (kopiowanie, skanowanie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów)

     

     

    Jak wygląda proces rekrutacji?

     

    Jeśli się do nas zgłosisz, a Twoje CV spełni powyższe oczekiwania, możesz liczyć na:

     

    1. telefon od Twojego bezpośredniego przełożonego, aby dograć szczegóły i umówić spotkanie
    2. spotkanie w naszym biurze przy ulicy Rakowieckiej w Warszawie / wideospotkanie, aby lepiej się poznać.
    3. drugie spotkanie z naszą załogą (w przypadku osób, które najlepiej spełnią nasze kryteria)
    4. na koniec, spodziewać się możesz oferty pracy, bądź emailowej informacji zwrotnej z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji

     

     

    Zatem jeżeli doczytałaś/eś aż do tego punktu i wydaje Ci się, że to może być stanowisko dla Ciebie, to napisz nam kilka zdań o sobie oraz załącz CV!

    

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

    Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji znajduje się tu.

    633 - 887 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Office & Event Manager

    Nowa
    2 028 - 2 535 usd
    Reality Games
    Kraków
    Microsoft Office
    Nowa

    Executive Business Partner, Large Customer Sales (English, Polish)

    Nowa
    Google
    Warszawa
    język polski
    język angielski
    Nowa

    Manager Biura/Asystent(ka) Zarządu

    Nowa
    Kayon
    Gdańsk
    administracja
    Microsoft Office
    Nowa

    Office Assistant (part-time)

    Nowa
    1 704 - 2 130 usd
    .intent
    Warszawa
    Office Management
    język angielski
    priorytetyzacja
    Nowa

    Office Manager

    Nowa
    1 521 - 1 775 usd
    Nessie Research Lab.
    Warszawa
    finanse
    zarządzanie projektami
    administracja
    Nowa