Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads i Meta Ads

Specjalista ds. kampanii reklamowych Google Ads i Meta Ads

Marketing

Tadeusza Kościuszki 229, Katowice

Marketize Sp. z o.o..

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Ads
Meta Ads
Google Analytics
Looker Studio

Mile widziane

Adobe Photoshop
Canva

Opis stanowiska

Wyobraź sobie kampanie reklamowe, które nie tylko trafiają do pacjentów, ale realnie zapełniają kalendarze gabinetów stomatologicznych. Kampanie, które powstają w oparciu o sprawdzone strategie, precyzyjne dane i Twoją ekspertyzę w Meta Ads i Google Ads. W Marketize dajemy Ci przestrzeń na rozwój – zarówno operacyjny, jak i strategiczny – z realną ścieżką do objęcia roli Team Leadera PPC.


Tak pracujemy w Marketize


Jesteśmy agencją marketingową wyspecjalizowaną w branży stomatologicznej, obsługującą ponad 40 gabinetów w całej Polsce. Łączymy skuteczność performance’u z głębokim zrozumieniem procesów sprzedażowych i potrzeb rynku stomatologicznego. Teraz chcemy ten obszar wznieść na wyższy poziom – z Twoją pomocą.


Co oferujemy?


  • Pracę w agencji specjalizującej się w marketingu stomatologicznym z wieloletnimi kontraktami.

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju działu PPC.

  • Współpracę z doświadczonym zespołem operacyjnym, accountami i specjalistami.

  • Nowoczesne środowisko pracy z naciskiem na AI, automatyzację i rozwój kompetencji.

  • Elastyczne formy zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę.

  • Dużą samodzielność pracy.

  • Szkolenia i duże możliwości rozwoju.

  • Systemy premiowe.

  • Prywatną opiekę medyczną.

  • Wyjazdy integracyjne.

  • W pełni zdalny tryb pracy.

  • Transparentność, autonomia i wspierająca kultura organizacyjna.


Co będziesz robić?


  • Prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe w Meta Ads i Google Ads dla klientów z sektora stomatologicznego.

  • Generować wysokiej jakości leady sprzedażowe i odpowiadać za ich skuteczność.

  • Tworzyć strategie reklamowe w oparciu o analizę danych i zrozumienie ścieżek pacjenta.

  • Współpracować z account managerami, zespołem kreatywnym i kierownikiem operacyjnym.

  • Uczestniczyć w budowie procesów, standardów i roadmapy działań PPC.

  • Korzystać z nowoczesnych narzędzi AI wspierających research, automatyzację i analizę.

  • W przyszłości – współtworzyć zespół PPC i rozwijać się w kierunku roli liderskiej.


Kogo szukamy?


  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Meta Ads i Google Ads, szczególnie w obszarze lead generation.

  • Pracowałeś/aś z klientami z branży medycznej – rozumiesz ich potrzeby i język.

  • Znasz GA4 i Looker Studio na poziomie bardzo dobrym.

  • Znasz zaawansowane funkcjonalności Meta Business Suite (Custom Audiences, remarketing, eventy, conversion API, itd.).

  • Posiadasz umiejętność analizowania lejków sprzedażowych i dostosowywania działań reklamowych do etapu decyzji pacjenta.

  • Dobrze organizujesz swoją pracę w środowisku zdalnym (mile widziana znajomość Asany).

  • Chcesz w przyszłości rozwijać zespół PPC – masz zacięcie liderskie, strategiczne myślenie i umiejętność dzielenia się wiedzą.


Idealnie, jeśli jesteś osobą:


  • odpowiedzialną – oczekujemy, że gdy bierzesz zadanie, to je sumiennie realizujesz i dowozisz w terminie, a gdy napotkasz przeszkodę, to ją proaktywnie eliminujesz lub szukasz pomocy (u mnie lub na zewnątrz). Nie potrzebujemy osoby, która w trudnych chwilach chowa głowę w piasek, unika odpowiedzialności.


  • szczegółową – nie możemy sobie pozwolić na błędy i powielanie ich. Będziesz pracować z dokumentami i ważnymi dla klientów plikami. Używasz obowiązującego standardu i pilnujesz, aby był wszędzie zachowany. Ponad wszystko pilnujesz jakości i estetyki projektów.


  • umiejącą organizować sobie dzień pracy i dotrzymującą terminów – pracujemy na celach i zadaniach, a nie na czas spędzony przy biurku. Nie potrzebujemy osoby, która „udaje, że pracuje”, spycha zadania na później.


  • doskonale komunikującą się przez maila lub w innej formie pisanej – nie piszesz długich maili, czy komentarzy w naszym systemie do zadań, ale krótkie i konkretne wiadomości, nie dopytujesz po kilka razy o jedną rzecz.


  • dokumentującą swoje działania (tworzenie procesów) – tworzysz procesy operacyjne i dokumentujesz je, aby było wiadomo, jak postępować w przypadku powtarzalnych zadań, jak zaplanować X, do kogo zwrócić się w temacie Y.


  • umiejącą analizować wyniki – będziesz agregować i prezentować dane w sposób zrozumiały dla przeciętnej osoby. Często wynik Twojej pracy będzie wykorzystywany do podejmowania pewnych decyzji biznesowych.


  • empatyczną – Twoja inteligencja emocjonalna jest na wysokim poziomie i łatwo czytasz sygnały klientów oraz zespołu. Jesteś niejako “psychologiem”, który dba o budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji pomiędzy wszystkimi stronami.


  • proaktywną – Jeżeli widzisz przestrzeń, w jakiej możesz mi jeszcze pomóc, to informujesz mnie i pomagasz. Przyświeca Ci otwartość na nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania.

Oferta dodana: 03.09.2025

Poznaj pracodawcę

Marketize Sp. z o.o..

Jesteśmy agencją marketingową wyspecjalizowaną w branży stomatologicznej, obsługującą ponad 40 gabinetów w całej Polsce. Łączymy skuteczność performance’u z głębokim zrozumieniem procesów sprzedażowych i potrzeb rynku stomatologicznego.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca