Event Coordinator
Nowa
Marketing

Event Coordinator

Warszawa
11 000 - 14 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
11 000 - 14 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Match-Trade Technologies

Match-Trade Technologies

Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski C1

Zdolności organizacyjne

Znajomość Logistyki eventowej

relacje biznesowe

kreatywność

Opis stanowiska

Friendly offer

Czym się zajmujemy?


Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Posiadamy biura w Polsce (Warszawa i Poznań), na Cyprze (Limassol i Nikozja) oraz w Dubaju. Obsługujemy klientów z całego świata, dlatego zależy nam na budowaniu globalnej rozpoznawalności. 


Szukamy osoby do biura w Warszawie, która wesprze zespół globalnego Marketingu w obszarze eventów międzynarodowych, realizujących cele wizerunkowe oraz sprzedażowe (akwizycję i budowanie relacji z klientami). Wszystkie eventy odbywają się poza Polską, zatem praca wymaga koordynacji działań w środowisku międzynarodowym.


Event Coordinator


Miejsce pracy: Warszawa, budynek LIXA D, ul. Giełdowa 5, praca stacjonarna

Wynagrodzenie: 11 000 - 14 000 ZŁ netto + VAT (w przypadku B2B), w zależności od wiedzy i doświadczenia


Nasze oczekiwania względem Kandydatów:

  • znajomość języka angielskiego (min. C1);
  • minimum 3-letnie doświadczenie w organizacji międzynarodowych targów, eventów, konferencji lub działań eventów marketingowych;
  • umiejętność budowania relacji biznesowych – negocjacji z partnerami, wystawcami i sponsorami;
  • znajomość logistyki eventowej – planowania przestrzeni, harmonogramów oraz współpracy z dostawcami i podwykonawcami;
  • zdolności organizacyjne – umiejętność zarządzania budżetem oraz pilnowania kosztów.
  • umiejętność pracy w zespole – współpracy z działem sprzedaży oraz zespołem kreatywnym;
  • kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i reagowania na nieoczekiwane sytuacje;
  • gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych;
  • doświadczenie w branży fintech - mile widziane.


Poszukujemy doświadczonej i samodzielnej osoby, która przejmie odpowiedzialność za:

  • koordynację międzynarodowych dostawców – współpraca z podwykonawcami, agencjami, technikami, cateringiem, obsługą i innymi partnerami;
  • tworzenie harmonogramów wydarzeń i dbanie o ich realizację zgodnie z planem;
  • przygotowywanie i zarządzanie budżetem wydarzeń, negocjacje cen i optymalizacja kosztów;
  • wybór i rezerwacja lokalizacji – analiza dostępnych opcji, uzgodnienia techniczne;
  • przygotowanie i aktualizację budżetu wraz z rekomendacją alokowania środków uwzględniając potencjał sprzedażowy/wizerunkowy;
  • strategię komunikacji i budowania wizerunku w kanałach offline ze szczególnym uwzględnieniem Cypru i UAE (przy wsparciu lokalnych zespołów i agencji);
  • dopilnowanie aby w trakcie eventów wszystko przebiegało zgodnie z planem;
  • współpracę z działem sprzedaży – przygotowanie koncepcji komercyjnych oraz rozwijanie obecnych produktów eventowych.


Dlaczego warto z Nami pracować? 

  • Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
  • Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Zapewniamy elastyczne warunki pracy;
  • Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
  • Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
  • Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Warszawy poprzez pakiet relokacyjny;
  • Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. 
  • Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
  • Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
  • Nie mamy dress code'u;
  • Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.


Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match;
  2. Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną;
  3. Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować;
  4. Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing;
  5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.


Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-211), ul. Giełdowa 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.


Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].


11 000 - 14 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads Editor
Google Tag Manager
dobra organizacja pracy
Nowa