Jako firma z branży fintech opracowujemy zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy również aplikacje do zarządzania platformami oraz systemy analityczne do zarządzania ryzykiem dla brokerów finansowych, giełd kryptowalutowych, dostawców płynności i banków. Współpracujemy z klientami z całego świata – głównie brokerami forex, giełdami i bankami. Posiadamy biuro w Warszawie i Poznaniu, w którym łącznie pracuje ponad 100 pracowników.
Nasz udział na rynku międzynarodowym nieustannie wzrasta, dlatego systematycznie poszerzamy nasze zespoły. Aktualnie do naszego Zespołu Finansowego poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko
Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Królewska 18. Praca w trybie stacjonarnym
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/ finansów,
- min. 5 lat doświadczenia w pracy w Dziale Księgowości oraz 2 lata pracy na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- bardzo dobra wiedza na temat przepisów podatkowych (w tym podatku u źródła) oraz standardów rachunkowości międzynarodowej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
- proaktywne podejście, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- wysoko rozwinięte kompetencje organizacyjne w zakresie zarządzania czasem i pracą,
- otwartość i orientacja na pracę w zespole,
- umiejętności logicznego myślenia i chęć poszukiwania nowych rozwiązań.
Mile widziane:
- doświadczenie z międzynarodowymi firmami i przepisami dotyczącymi rachunkowości,
- praktyczna znajomość programu Odoo.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- kontakt z biurami rachunkowymi za granicą, nadzór nad poprawnością księgowań,
- księgowanie dokumentów,
- wystawianie faktur dla klientów,
- zakładanie nowych klientów oraz dostawców w systemie księgowym,
- uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
- przygotowywanie przelewów bankowych,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych (w formie elektronicznej),
- kontakt z klientami w sprawie zaległości,
- rozliczanie wyciągów bankowych,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych.
Dlaczego warto z Nami pracować?
- osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
- pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
- jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Warszawy poprzez pakiet relokacyjny,
- oferujemy naszym pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
- choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
- inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym,
- Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma,
- każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
- mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
- nie mamy dress code'u;
- jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.
- dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!