Specjalista ds. BHP i ppoż
Nowa
Inne

Specjalista ds. BHP i ppoż

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

BHP

przepisy przeciwpożarowe

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Maya Victory sp. z o.o. to lider w branży przetwarzania Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego (ZSEE), oświetlenia oraz baterii. Posiadamy sześć nowoczesnych zakładów w całej Polsce oraz filię na Ukrainie. Inwestujemy w technologie i każdego dnia przewozimy oraz przetwarzamy wiele ton elektrycznych odpadów, aby nie stwarzały zagrożenia dla środowiska naturalnego.


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. BHP i ppoż

Miejsce pracy: Micigózd


Twój zakres obowiązków

  • Budowanie kultury bezpieczeństwa pracy poprzez działania podnoszące świadomość i odpowiedzialność za bezpieczeństwo na stanowisku pracy
  • Zapewnienie zgodności działań z wymogami prawnymi w zakresie BHP
  • Audyt zakładów pracy w grupie oraz rekomendowanie rozwiązań zapewniających BHP
  • Uczestnictwo w opracowywaniu planów modernizacji i inwestycji Spółek pod kątem BHP
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej
  • Prowadzenie analizy zagrożeń i oceny bezpieczeństwa dla poszczególnych stanowisk pracy
  • Inicjowanie, rozwijanie i aktywne promowanie tematyki BHP oraz ergonomii
  • Nadzór i sporządzanie instrukcji i procedur
  • Prowadzenie wewnętrznych szkoleń BHP dla pracowników firmy
  • Kontrole i przeglądy stanu maszyn w zakresie wymogów BHP
  • Współpraca z organami administracji państwowej w zakresie BHP i PPOŻ.

 

 

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP i PPOŻ
  • Wykształcenie i kompetencje merytoryczne umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku odpowiedzialnym za bezpieczeństwo pracy
  • Praktyczne doświadczenie w obszarze ppoż. oraz ochrony środowiska, najlepiej w branży produkcyjnej
  • Silne umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów
  • Otwartość na pracę w strukturze rozproszonej oraz pracę w biurze zlokalizowanym w mieście Micigózd (15 km od Kielc)
  • Dyspozycyjność – obecność w sytuacjach awaryjnych (wypadek etc.)
  • Inicjatywa, samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Prawo jazdy kategorii B.


Rekomendowane oferty

Incident & Change Manager

Nowa
DCG
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
ITIL
Nowa