Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

CRM

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń Klientów (telefon, e-mail, czat) i udzielanie rzetelnych informacji o usługach firmy oraz o systemie kaucyjnym zgodnie z przygotowanymi instrukcjami

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących

  • Współpraca z innymi działami firmy wspierającymi proces obsługi zgłoszeń (operacje, finanse, dział handlowy i inne)

  • Zapewnienie profesjonalnego standardu, wysokiej jakości obsługi Klienta

  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami

  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu procedur obsługi Klienta.

  • Ewidencja zgłoszeń i raportowanie działań w systemie CRM


Nasze wymagania

  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą Klienta (połączenia przychodzące lub wychodzące)

  • Znajomość systemów CRM, MS Office

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, które pozwalają budować pozytywne relacje z Klientami

  • Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi działami

  • Poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań

  • Otwartość na zmiany i nowe zadania, elastyczność

  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem


Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i osiągnięć zawodowych

  • Pracę hybrydową

  • Wyjątkowe wyzwanie, które ma kluczowe znaczenie dla Polski

  • Możliwość uczestnictwa w projekcie, który ma realny wpływ na ochronę środowiska i rozwój zrównoważonej gospodarki


Spółka Ecoloop – w grupie kapitałowej MB Group


  • Jesteśmy Ecoloop – spółka w dużej grupie kapitałowej MB. Wspieramy organizacje w przejściu na skuteczne i efektywne kosztowo rozwiązania cyrkularne w obszarze zwrotów w branży tekstylnej, systemów kaucyjnych oraz zbiórki i zagospodarowania produktów stających się odpadami. Posiadamy wysoko rozwinięte kompetencje IT, unikatowy ekosystem bazujący na partnerstwach ze spółkami z MB Group, a także zespół ekspertów z doświadczeniem w obszarach: logistyki zwrotnej, gospodarki obiegu zamkniętego, rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP / EPR), systemów kaucyjnych (DRS), zagospodarowania odpadów, zwrotów produktów, IT czy tzw. doświadczenia klienta (customer experience). Ecoloop oferuje m.in.: - zwroty w branży tekstylnej – usługę pozwalającą e-sklepom obniżyć koszty związane ze zwrotami, a jednocześnie zmaksymalizować cyrkularność zwracanych towarów. - pełny zakres usług w zakresie systemów kaucyjnych, logistyki zwrotnej i ROP / EPR (projektowanie procesów, wdrażanie ich, zarządzanie nimi, a także ich obsługa) - szyte na miarę rozwiązania IT dla DRS, ROP / EPR i zwrotów towarów, zapewniające możliwość śledzenia produktów i raportowania danych, zgodność (compliance) oraz integrację z cyfrowym paszportem produktu (Digital Product Passport) - zwiększenie efektywności procesów związanych z recyklingiem, naprawą i odsprzedażą produktów pozyskanych ze zwrotów czy zbiórek.