Twój zakres obowiązków
Kompleksowa obsługa zgłoszeń Klientów (telefon, e-mail, czat) i udzielanie rzetelnych informacji o usługach firmy oraz o systemie kaucyjnym zgodnie z przygotowanymi instrukcjami
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
Współpraca z innymi działami firmy wspierającymi proces obsługi zgłoszeń (operacje, finanse, dział handlowy i inne)
Zapewnienie profesjonalnego standardu, wysokiej jakości obsługi Klienta
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Udział w tworzeniu i wdrażaniu procedur obsługi Klienta.
Ewidencja zgłoszeń i raportowanie działań w systemie CRM
Nasze wymagania
Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą Klienta (połączenia przychodzące lub wychodzące)
Znajomość systemów CRM, MS Office
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, które pozwalają budować pozytywne relacje z Klientami
Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi działami
Poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań
Otwartość na zmiany i nowe zadania, elastyczność
Umiejętność radzenia sobie ze stresem
Mile widziane
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i osiągnięć zawodowych
Pracę hybrydową
Wyjątkowe wyzwanie, które ma kluczowe znaczenie dla Polski
Możliwość uczestnictwa w projekcie, który ma realny wpływ na ochronę środowiska i rozwój zrównoważonej gospodarki
Spółka Ecoloop – w grupie kapitałowej MB Group
Jesteśmy Ecoloop – spółka w dużej grupie kapitałowej MB. Wspieramy organizacje w przejściu na skuteczne i efektywne kosztowo rozwiązania cyrkularne w obszarze zwrotów w branży tekstylnej, systemów kaucyjnych oraz zbiórki i zagospodarowania produktów stających się odpadami. Posiadamy wysoko rozwinięte kompetencje IT, unikatowy ekosystem bazujący na partnerstwach ze spółkami z MB Group, a także zespół ekspertów z doświadczeniem w obszarach: logistyki zwrotnej, gospodarki obiegu zamkniętego, rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP / EPR), systemów kaucyjnych (DRS), zagospodarowania odpadów, zwrotów produktów, IT czy tzw. doświadczenia klienta (customer experience). Ecoloop oferuje m.in.: - zwroty w branży tekstylnej – usługę pozwalającą e-sklepom obniżyć koszty związane ze zwrotami, a jednocześnie zmaksymalizować cyrkularność zwracanych towarów. - pełny zakres usług w zakresie systemów kaucyjnych, logistyki zwrotnej i ROP / EPR (projektowanie procesów, wdrażanie ich, zarządzanie nimi, a także ich obsługa) - szyte na miarę rozwiązania IT dla DRS, ROP / EPR i zwrotów towarów, zapewniające możliwość śledzenia produktów i raportowania danych, zgodność (compliance) oraz integrację z cyfrowym paszportem produktu (Digital Product Passport) - zwiększenie efektywności procesów związanych z recyklingiem, naprawą i odsprzedażą produktów pozyskanych ze zwrotów czy zbiórek.
Rekomendowane oferty