Tworzenie i zarządzanie kampaniami akwizycji w różnych kanałach, takich jak social media, SEM, display, z naciskiem na generowanie przychodów i zwiększanie ROI.
Analiza i optymalizacja wyników kampanii na podstawie danych i wniosków z analiz ilościowych, w celu maksymalizacji skuteczności działań marketingowych.
Identyfikowanie problemów z wydajnością kampanii i przeprowadzanie analiz przyczyn źródłowych za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics.
Komunikowanie skomplikowanych analiz w sposób przejrzysty, poprzez tworzenie intuicyjnych raportów i dashboardów (np. lejek sprzedażowy, planowanie i budżetowanie marketingowe, ROI, efektywność operacyjna, wpływ kampanii).
Definiowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników (KPI) dla zarządzania wydajnością i optymalizacją kampanii.
Współpraca z zespołami kreatywnymi i marketingowymi w celu testowania strategii i innowacji, które napędzają kampanie.
Zapewnienie mierzalnych wyników, poprawa ROI oraz obniżanie kosztu pozyskania klienta (CPA) we wszystkich kanałach marketingowych.
Wymagania:
Doświadczenie zawodowe w roli marketingowej, skoncentrowanej na kampaniach wydajnościowych, w tym tworzeniu strategii i ich egzekucji w kanałach takich jak social media, search czy inne kanały performance.
Doświadczenie w pracy na platformach reklamowych, takich jak Facebook Ads Manager, Google Ads, Google AdWords, Microsoft Advertising – z umiejętnością samodzielnego zarządzania kampaniami.
Zaawansowana znajomość danych i modelowania danych oraz umiejętność wyciągania trafnych wniosków na ich podstawie.
Wyjątkowe umiejętności analityczne, zdolność do identyfikowania możliwości w złożonych danych oraz ich przekształcania w konkretne działania, biegł znajomość narzędzi analitycznych typu Google Analytics, Search Console, Microsoft Power BI.
Udokumentowane sukcesy w budowaniu i skalowaniu kampanii leadowych, z silnym naciskiem na ROI.
Doskonałe umiejętności prezentacyjne oraz umiejętność jasnego przekazywania skomplikowanych informacji.
Znakomite umiejętności pisemnej i ustnej komunikacji.
Silne zdolności organizacyjne i zarządzanie projektami, umożliwiające skuteczne zarządzanie wieloma kampaniami jednocześnie.
Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego, łączącego analitykę z innowacyjnymi pomysłami marketingowymi.
Tytuł licencjata w dziedzinie marketingu lub pokrewnej