Meblobranie.pl to jeden z największych sklepów internetowych oferujący produkty na taras i do ogrodu. Od lat udowadniamy, że zakup tak trudnych i wyjątkowych produktów jak meble ogrodowe, pergole, czy przydomowe SPA przez Internet jest możliwy!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu obsługi Klienta.
Twoim zadaniem będzie:
- Merytoryczne doradztwo sprzedażowe (infolinia, email, czat).
- Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych, pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań.
- Utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta.
- Wprowadzanie danych i aktualizacja informacji o klientach oraz transakcjach.
- Doskonalenie wiedzy w zakresie oferowanych produktów i rynku.
Poszukiwane przez nas umiejętności to:
- Łatwość w prowadzeniu rozmów z klientem (zarówno telefonicznych jak i mailowych).
- Zorientowanie na potrzeby klienta, entuzjazm i zaangażowanie.
- Elastyczność: umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz dostosowywania pracy do zmieniających się potrzeb organizacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu w trybie zmianowym. Pracujemy 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku.
- Płynna znajomość języka polskiego
Mile widziane będzie:
- Doświadczenie w pracy z klientem bezpośrednio lub telefonicznie w kategorii ogrodowej bądź e-commerce.
Oferujemy:
- Pracę w trybie hybrydowym (min. 3 dni w tygodniu praca z biura w Warszawie, na Woli)
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju w branży e-commerce
- Okazję do poszerzania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (coroczny laureat nagród biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, e-Gazeli Biznesu, Diamentów Forbesa, Financial Times)
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy
- Rabat na zakupy pracownicze