Oferty
Konsultant ds. obsługi klienta z j. czeskim
Nowa
Obsługa klienta

Konsultant ds. obsługi klienta z j. czeskim

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

Contact Center

język czeski

obsługa klienta

Mile widziane

ogród

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Meblobranie.pl to jeden z największych sklepów internetowych oferujący produkty na taras i do ogrodu. Od lat udowadniamy, że zakup tak trudnych i wyjątkowych produktów jak meble ogrodowe, pergole, czy przydomowe SPA przez Internet jest możliwy!


Rozwijamy naszą działalność na rynki Czech i Słowacji dlatego poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu obsługi Klienta, pomagając nam jednocześnie w lokalizacji oferty w tych krajach.


 Twoim zadaniem będzie:

  • Merytoryczne doradztwo sprzedażowe (infolinia, email, czat).
  • Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych, pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań.
  • Utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta.
  • Wprowadzanie danych i aktualizacja informacji o klientach oraz transakcjach.
  • Doskonalenie wiedzy w zakresie oferowanych produktów i rynku.
  • Wsparcie w zakresie tłumaczeń.

 

Poszukiwane przez nas umiejętności to:

  • Łatwość w prowadzeniu rozmów z klientem (zarówno telefonicznych jak i mailowych) w języku czeskim i polskim.
  • Zorientowanie na potrzeby klienta, entuzjazm i zaangażowanie.
  • Elastyczność: umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz dostosowywania pracy do zmieniających się potrzeb organizacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu w trybie zmianowym. Pracujemy 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku.
  • Płynna znajomość języka czeskiego oraz polskiego 


Mile widziane będzie:

  • Doświadczenie w pracy z klientem bezpośrednio lub telefonicznie w kategorii ogrodowej bądź e-commerce.


Oferujemy:

  • Pracę w trybie hybrydowym (min. 3 dni w tygodniu praca z biura w Warszawie, na Woli)
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju w branży e-commerce
  • Okazję do poszerzania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (coroczny laureat nagród biznesowych, m.in. Gazeli Biznesu, e-Gazeli Biznesu, Diamentów Forbesa, Financial Times)
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy
  • Rabat na zakupy pracownicze
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Team Leader / Supervisor

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
Customer Experience
English
Team Leadership
Nowa

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Nowa
Leroy Merlin Polska
Janki
koordynowanie zadań zespołu
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

DeLonghi Customer Service advisor with German

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
język niemiecki
Nowa

Specjalista/ka ds. sprzedaży szkoleń - Doradca klienta biznesowego

Nowa
FIG Polska
Warszawa
sprzedaż
komunikatywność
sprzedaż B2B
Nowa

Customer Success Assistant

Nowa
7 000 - 9 000 PLN
Catalogic Software
Warszawa
CRM systems
angielski
Microsoft Dynamics
Nowa