Analityk internetowy

Analityk internetowy

Inne

Krakowska 29, Wrocław

Media Choice

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Media Choice – jako dom mediowy zajmujemy się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych, a co najważniejsze – robimy to skutecznie. Prowadzone przez nasz zespół projekty nie są tylko wirtualnymi słupkami, które zmieniają swoją wysokość w czasie, ale realnymi rezultatami – dostarczają nowych klientów i zapewniają wzrost rozpoznawalności marki. Od lat specjalizujemy się w działaniach mediowych niezależnie od branży. Posiadamy najwyższy status Google Partner Premier, Facebook Marketing Partners, a jako aktywny członek stowarzyszenia IAB wyznaczamy aktualne trendy w rozwoju reklamy internetowej. Jesteśmy laureatem konkursu Golden Arrow w kategorii „digital marketing – SEM”. W ogólnopolskim badaniu efektywności domów mediowych MMP w ostatnich 3 latach zdobyliśmy wysokie oceny w zakresie zadowolenia klientów. 
 

Jakie będą Twoje przyszłe zadania:
  • interpretacja danych z zakresu analityki internetowej (wskaźniki kampanii reklamowych, ścieżki konwersji, zachowania użytkowników)
  • codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty)
  • monitoring i optymalizacja kampanii reklamowych dla klientów 
  • opracowywanie cyklicznych raportów z wykorzystaniem Google Data Studio i Power BI
  • przygotowywanie prezentacji z rekomendacjami działań zwiększających efektywność 
  • automatyzacja procesów raportowania w firmie oraz współpraca w zakresie rozwoju działu analitycznego
  • komunikacja z klientami oraz bieżąca współpraca z działem realizacji i media planningu
 
 

Czego oczekujemy:
  • minimum 2- letniego doświadczenia w zaawansowanej analityce z wykorzystaniem Google Analytics i Google Tag Manager
  • biegłej obsługi Google Data Studio oraz sprawności w wizualizacji danych z wielu źródeł
  • bardzo dobrej znajomości Excela i Power Pointa
  • praktyki w zakresie kampanii Google Ads
  • umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków
  • swobody w posługiwaniu się językiem angielskim (co najmniej poziom B2)
 
 

Na co dodatkowo zwracamy uwagę?
  • certyfikaty Google potwierdzające wiedzę w zakresie projektowania, optymalizacji i pomiaru kampanii reklamowych online
  • wykształcenie kierunkowe, przygotowujące do pracy na takim stanowisku
  • znajomość trendów w obszarze digital i e-commerce
  • praktyczne doświadczenie we współpracy z klientem (wdrażanie analityki internetowej)

 

Co oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną
  • nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna, przyjazna atmosfera
  • środowisko kreatywnych osób, z którymi nie można się nudzić
  • stałe wsparcie zespołu specjalistów i możliwość poszerzania wiedzy
  • atrakcyjny system wynagrodzeń
  • pakiet doskonalenia umiejętności i elastyczną ścieżkę kariery
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym
 

Wymiar pracy: pełny etat

Tryb pracy: hybrydowy we Wrocławiu lub zdalny w innym mieście

 

Oferta dodana: 19.10.2021
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca