Digital Analyst
Nowa
BI & Data

Digital Analyst

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

Looker

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jakie będą Twoje przyszłe zadania:


  • gromadzenie i analizowanie danych na potrzeby realizacji kampanii marketingowych,

  • wdrażanie i konfigurowanie narzędzi marketingowych (pomiar zdarzeń, tagi i pixele),

  • przeprowadzanie audytów i wdrożeń narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager, w tym trybu uzyskiwania zgody (consent mode),

  • tworzenie raportów wizualnych w Looker Studio,

  • rozwiązywanie problemów technicznych narzędzi i monitoringu,

  • rozwijanie narzędzi analitycznych w firmie.


Czego oczekujemy: 


  • minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na tożsamym stanowisku,

  • praktycznej znajomości narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager (doświadczenie w pracy z BigQuery oraz server-side Google Tag Managerem będzie dodatkowym atutem),

  • znajomości zagadnień związanych z trybem uzyskiwania zgody (consent mode),

  • doświadczenia w tworzeniu raportów w Looker Studio,

  • zdolności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i umiejętności rekomendowania rozwiązań wspomagających decyzje biznesowe,

  • rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, wykorzystywanych w kontaktach z Klientami,

  • proaktywnej postawy skupionej na poszukiwaniu rozwiązań mających wpływ na rozwój analityki w firmie.

Co oferujemy: 


  • zatrudnienie w ramach B2B lub UoP,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem,

  • ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie,

  • budżet szkoleniowy na zespół,

  • urodzinowy dzień wolny od pracy,

  • dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice,

  • praca od godz.: 8:00 lub 9:00.

Tryb pracy: hybrydowo we Wrocławiu lub zdalnie w innym mieście