Jakie będą Twoje przyszłe zadania:
gromadzenie i analizowanie danych na potrzeby realizacji kampanii marketingowych,
wdrażanie i konfigurowanie narzędzi marketingowych (pomiar zdarzeń, tagi i pixele),
przeprowadzanie audytów i wdrożeń narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager, w tym trybu uzyskiwania zgody (consent mode),
tworzenie raportów wizualnych w Looker Studio,
rozwiązywanie problemów technicznych narzędzi i monitoringu,
rozwijanie narzędzi analitycznych w firmie.
Czego oczekujemy:
minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na tożsamym stanowisku,
praktycznej znajomości narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager (doświadczenie w pracy z BigQuery oraz server-side Google Tag Managerem będzie dodatkowym atutem),
znajomości zagadnień związanych z trybem uzyskiwania zgody (consent mode),
doświadczenia w tworzeniu raportów w Looker Studio,
zdolności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i umiejętności rekomendowania rozwiązań wspomagających decyzje biznesowe,
rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, wykorzystywanych w kontaktach z Klientami,
proaktywnej postawy skupionej na poszukiwaniu rozwiązań mających wpływ na rozwój analityki w firmie.
Co oferujemy:
zatrudnienie w ramach B2B lub UoP,
prywatną opiekę medyczną,
dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem,
ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie,
budżet szkoleniowy na zespół,
urodzinowy dzień wolny od pracy,
dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice,
praca od godz.: 8:00 lub 9:00.
Tryb pracy: hybrydowo we Wrocławiu lub zdalnie w innym mieście
Rekomendowane oferty