Oferty
Media Planner
Marketing

Media Planner

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Media Choice

Media Choice

Łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

media planning

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Media Choice to coś więcej niż tylko dom mediowy. To przede wszystkim relacje, doświadczenie i holistyczne podejście do potrzeb naszych partnerów. W codziennej pracy łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji – a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek, które nam zaufały.

Nie lubimy stać w miejscu – stale poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności, aby dostarczać naszym klientom lepszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań. Ze względu na rozwój firmy do naszego zespołu media planningu poszukujemy kolejnego Media Plannera.

Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy, znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce oraz masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom… to czekamy właśnie na Ciebie! 

Poznaj nas bliżej:

https://mediachoice.pl/o-nas#5/overlayer-component/102/kim-jestesmy

… i aplikuj! 


Twoje przyszłe zadania: 

  • opracowywanie media planów dla wybranych klientów
  • udział w procesie zakupu mediów online
  • współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert
  • budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami
  • monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI
  • tworzenie analiz, raportów i rekomendacji mediowych na potrzeby klientów
  • przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy, w tym prowadzenie spotkań
  • aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność przełożenia pozyskanej wiedzy na propozycje innowacyjnych i optymalnych rozwiązań dla klientów


Czego od Ciebie oczekujemy: 

  • co najmniej 2 lata doświadczenia w planowaniu kampanii marketingowych (zakup mediów, monitoring i optymalizacja kampanii)
  • dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim
  • praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR
  • znajomości narzędzi: Gemius Megapanel, Google Analytics 4, umiejętności wyraportowania danych z panelów reklamowych: Meta Ads, Google Ads, Display&Video 360, mile widziana znajomość: Adreal, Arianna, TGI, Monday
  • by MS Office, a w szczególności Excel nie miał przed Tobą tajemnic
  • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy,
  • doświadczenia w tworzeniu prezentacji post-buy w tym umiejętności wyciągania wniosków i formułowania na ich podstawie rekomendacji co do przyszłych działań
  • otwartości i relacyjnego podejścia do pracy z klientem
  • wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
  • umiejętności pracy na kilku projektach jednocześnie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

 

Co oferujemy:

  • pracę w młodym, zgranym i energicznym zespole
  • onboarding i opiekę w pierwszych miesiącach pracy
  • regularne wyjścia integracyjne
  • zatrudnienie w ramach UoP lub B2B
  • comiesięczny udział w zyskach firmy
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie
  • budżet szkoleniowy
  • dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem
  • urodzinowy dzień wolny od pracy
  • dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice
  • biuro pet friendly 🐶
  • całkowicie zdalny lub hybrydowy model pracy (hybryda dla osób z Wrocławia)

 

Tak wygląda proces rekrutacji:

1.     Zapoznamy się z Twoim doświadczeniem i… (jeśli będzie pasowało:)) zaprosimy Cię na rozmowę online.

2.     Prześlemy Ci do wykonania proste zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej poznać Twoje umiejętności.

3.     Zaprosimy Cię na drugi etap rozmowy, abyś miał szanse odpowiedzieć na nasze pytania i nieco więcej opowiedzieć o swoim zadaniu.

4.     Jeśli po dwóch stronach „kliknie” – złożymy Ci ofertę i powitamy w Media Choice super prezentem i pysznym wspólnym lunchem.

 

 

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Analytics Specialist

Nowa
1 874 - 2 987 usd
Full Stack Experts
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Tag Manager
Google Analytics
Looker Studio
Nowa

👩‍💼 Project Manager 👨‍💼

Nowa
2 179 - 2 784 usd
MTA Digital
Olsztyn
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
język polski
komunikacja z klientem
Nowa

CRM & Marketing Automation Specialist

Nowa
1 937 - 2 421 usd
Useme
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
email marketing
marketing automation
CRM
Nowa

Content Marketing Specialist

Nowa
1 573 - 2 905 usd
CoinAPI
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
SEM
copywriting
Nowa

Marketing Automation Specialist - Praca Zdalna

Nowa
1 815 - 2 663 usd
digitalk
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
mailerlite
marketing automation
UX/UI
Nowa