• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingMedia Planner
    Media Planner
    Nowa
    Marketing
    Media Choice

    Media Planner

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    Media Choice

    Media Choice

    Łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    media planning

    Microsoft Office Excel

    Opis stanowiska

    Media Choice to coś więcej niż tylko dom mediowy. To przede wszystkim relacje, doświadczenie i holistyczne podejście do potrzeb naszych partnerów. W codziennej pracy łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji – a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek, które nam zaufały.

    Nie lubimy stać w miejscu – stale poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności, aby dostarczać naszym klientom lepszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań. Ze względu na rozwój firmy do naszego zespołu media planningu poszukujemy kolejnego Media Plannera.

    Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy, znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce oraz masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom… to czekamy właśnie na Ciebie! 

    Poznaj nas bliżej:

    https://mediachoice.pl/o-nas#5/overlayer-component/102/kim-jestesmy

    … i aplikuj! 


    Twoje przyszłe zadania: 

    • opracowywanie media planów dla wybranych klientów
    • udział w procesie zakupu mediów online
    • współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert
    • budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami
    • monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI
    • tworzenie analiz, raportów i rekomendacji mediowych na potrzeby klientów
    • przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy, w tym prowadzenie spotkań
    • aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność przełożenia pozyskanej wiedzy na propozycje innowacyjnych i optymalnych rozwiązań dla klientów


    Czego od Ciebie oczekujemy: 

    • co najmniej 2 lata doświadczenia w planowaniu kampanii marketingowych (zakup mediów, monitoring i optymalizacja kampanii)
    • dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim
    • praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR
    • znajomości narzędzi: Gemius Megapanel, Google Analytics 4, umiejętności wyraportowania danych z panelów reklamowych: Meta Ads, Google Ads, Display&Video 360, mile widziana znajomość: Adreal, Arianna, TGI, Monday
    • by MS Office, a w szczególności Excel nie miał przed Tobą tajemnic
    • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy,
    • doświadczenia w tworzeniu prezentacji post-buy w tym umiejętności wyciągania wniosków i formułowania na ich podstawie rekomendacji co do przyszłych działań
    • otwartości i relacyjnego podejścia do pracy z klientem
    • wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
    • umiejętności pracy na kilku projektach jednocześnie
    • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

     

    Co oferujemy:

    • pracę w młodym, zgranym i energicznym zespole
    • onboarding i opiekę w pierwszych miesiącach pracy
    • regularne wyjścia integracyjne
    • zatrudnienie w ramach UoP lub B2B
    • comiesięczny udział w zyskach firmy
    • prywatną opiekę medyczną
    • ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie
    • budżet szkoleniowy
    • dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem
    • urodzinowy dzień wolny od pracy
    • dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice
    • biuro pet friendly 🐶
    • całkowicie zdalny lub hybrydowy model pracy (hybryda dla osób z Wrocławia)

     

    Tak wygląda proces rekrutacji:

    1.     Zapoznamy się z Twoim doświadczeniem i… (jeśli będzie pasowało:)) zaprosimy Cię na rozmowę online.

    2.     Prześlemy Ci do wykonania proste zadanie rekrutacyjne, które pozwoli nam lepiej poznać Twoje umiejętności.

    3.     Zaprosimy Cię na drugi etap rozmowy, abyś miał szanse odpowiedzieć na nasze pytania i nieco więcej opowiedzieć o swoim zadaniu.

    4.     Jeśli po dwóch stronach „kliknie” – złożymy Ci ofertę i powitamy w Media Choice super prezentem i pysznym wspólnym lunchem.

     

     

    Sprawdź podobne oferty pracy

    B2B Marketing Specialist

    Nowa
    1 268 - 1 521 usd
    Sellision
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    e-commerce
    marketing
    język angielski
    Nowa

    Remarketing Specialist

    Nowa
    Goldman Recruitment
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Remarketing
    analityczne myślenie
    strategie
    Nowa

    Marketing Specialist

    Nowa
    1 521 - 2 028 usd
    adcookie sp. z o.o.
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    budowanie strategii
    Google Analytics
    mini-audyt marki
    Nowa

    Specjalista ds. marketingu i PR

    Nowa
    1 775 - 2 282 usd
    BRAVE.conferences
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    content marketing
    copywriting
    social media
    Nowa

    Marketing Automation Specialist

    Nowa
    Intredo
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing automation
    e-mail marketing
    Testy A/B
    Nowa