Jest nas ponad 8500 wiodących na świecie specjalistów ds. komunikacji medialnej w 125 biurach w 100 krajach. Pracujemy dla takich marek jak: Adidas, Coca-Cola, Mars, P&G, PSA, Play, Hebe, Shell i Sony wielu innych.
Pomagamy markom w zbudowaniu swojej siły poprzez media. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Jesteśmy częścią WPP, największej na świecie grupy usług komunikacji marketingowej, która zapewnia nam dostęp do najbogatszych baz danych i najbardziej niezawodnych testów porównawczych w branży.
Wszystko to pomogło nam stać się pierwszym domem mediowym, który jednocześnie otrzymał 6 tytułów Media Network of the Year. Ale prawdziwy sekret naszego sukcesu jest prosty (i tak naprawdę nie jest tajemnicą). To filozofia „People First, Better Results”. Wiemy, że inwestując w naszych pracowników, osiągniemy lepsze wyniki nie tylko dla nich, ale także dla naszych klientów. Wiemy również, że talent występuje we wszystkich kształtach, rozmiarach, płciach i grupach etnicznych. Dlatego nasze agencje są otwarte na różnorodność.
Chcesz pracować z inteligentnymi, kreatywnymi, entuzjastycznymi ludźmi? Tak jak my.
Witamy w MediaCom!
Za co będziesz odpowiadać:
- doradztwo w zakresie bieżących zagadnień komunikacyjnych związanych z usługami świadczonymi przez firmę i wizerunkiem firmy
- opracowywanie, wdrażanie i optymalizacja strategii komunikacji PR oraz Employer Branding
- stała komunikacja i nadzorowanie zewnętrznej agencji PR w zakresie budowania wizerunku firmy
- stałą komunikacja z pracownikami, budowanie wizerunku Employer Branding, w formie wpisów w social mediach (Facebook, Instagram, inne) mailach czy formach offline (plakaty, ulotki prezentacje, spotkania, komunikacja werbalna i inne) angażowanie pracowników do komunikacji, opracowywanie i dystrybucję informacji dot. Klienta;
- opracowywanie raportów z analizą ilościową i jakościową wizerunku PR oraz Employer Branding na temat firmy
- wsparcie kreatywne i organizacyjne w zakresie wdrażania nowych inicjatyw mogących pomóc wizerunkowi zewnętrznemu lub wewnętrznemu
Poszukujemy Ciebie, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w komunikacji ATL lub PR
- cechuje Cię wysoka komunikatywność z osobami na różnych szczeblach organizacji oraz na zewnątrz firmy
- masz pasje do tworzenia angażującej komunikacji międzyludzkiej
Atuty mile widziane:
- doświadczenie w rynku domów mediowych
- doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji PR
- doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji employer branding
- zaawansowana znajomość, świadomość trendów, pasja w poruszaniu się i tworzeniu komunikatów w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn itd.)
- doświadczenie w analitycznym mierzeniu i optymalizacji komunikacji (kpi)
Co proponujemy w zamian?
- pracę z najlepszymi – kilkukrotnie zdobyliśmy tytuł najlepszego domu mediowego roku
- pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży
- unikalną możliwość rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy z całego obszaru digital
- dostęp do nowoczesnych narzędzi
- uczestnictwo w szkoleniach( jest ich naprawdę dużo)
- umowa o pracę oraz dodatkowe benefity