Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów - Warszawa, CM Atrium
Nowa
Zdrowie i uroda

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów - Warszawa, CM Atrium

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?


Dołącz do nas!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów - Warszawa, CM Atrium


Najlepszy kandydat to taki, który: ​

  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),

  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,

  • z łatwością buduje relacje,

  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,

  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim.


Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli:

  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,

  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​

  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,

  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.


Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,

  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,

  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00,

  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,

  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,

  • premie miesięczne uzależnione od poziomu realizacji celów,

  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,​​​​​

  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,

  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,

  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,

  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.


Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?

  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,

  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​

  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i poznaj naszą firmę: Poznaj nas


Centrum Medicover

al. Jana Pawła II 27, Warszawa

(sprawdź dojazd)