Młodszy Doradca Klienta
Obsługa klienta

Młodszy Doradca Klienta

5 000 - 10 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 000 - 10 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język rosyjski

język ukraiński

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Młodszy Doradca Klienta


Rozglądasz się za pracą i szukasz miejsca, w którym będziesz mógł zdobyć bogate doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości? Jeśli tak zachęcamy do przeczytania naszego ogłoszenia! Firma Mellon Poland Sp. z o.o. należąca do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej

Grupy Mellon szuka dla swojego klienta – Santander Bank Polska S.A. kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta



Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  1. Masz wykształcenie średnie
  2. Lubisz ludzi, potrafisz się swobodnie komunikować i aktywnie słuchać
  3. Czerpiesz satysfakcję z pomagania innym, w tym wypadku Twoim zadaniem będzie pomoc banku dzwoniącym na infolinię
  4. Jesteś nastawiony na szukanie rozwiązań i realizację zadań
  5. Jesteś odpowiedzialny i zaangażowany
  6. Szybko się uczysz
  7. Odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy i święta
  8. Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem


Co dostaniesz od nas na start:

  1. Umowę o pracę na pełen lub mniejszy wymiar etatu po okresie szkoleniowym – tak, abyś mógł swobodnie połączyć pracę z Twoim życiem prywatnym
  2. Wynagrodzenie 5000 zł brutto na start oraz do 5600 premii miesięcznej uzależnionej od Twoich indywidualnych wyników jakościowych i sprzedażowych
  3. Pełny pakiet szkoleń, które przygotują Cię do nowych zadań
  4. Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna i karta multisport
  5. Po zakończonym szkoleniu możliwość pracy w trybie hybrydowym - częściowo z biura, częściowo z domu
  6. Przyjazne i otwarte na różnorodność miejsce pracy


W codziennej pracy będziesz:

  1. obsługiwał klientów kontaktujących się z bankiem przez telefon. Jeśli będziesz potrzebował nowych wyzwań możesz rozwijać swoje umiejętności obsługując klienta w kanałach video oraz czat
  2. wspierał i edukował klientów w zakresie korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
  3. budował doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem
  4. promował produkty i usługi banku


Spróbuj swoich sił i dołącz do naszego Zespołu. Zgłoś się już dziś!

5 000 - 10 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP