Rozwijaj się z nami! Dołącz do Działu Obsługi Klienta ATM! Dołącz do naszej firmy jako:
Service Desk Support
Miejsce pracy: Warszawa - Al. Jerozolimskie 162, OCHOTA (praca hybrydowa)
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Obsługę zleceń serwisowych (rejestracja, zamknięcie, nadzór) dotyczących bankomatów i wpłatomatów;
- Koordynowanie wizyt serwisowych z przedstawicielami CIT oraz klientem;
- Kontakt oraz obsługę klienta według standardów firmy;
- Przygotowywanie raportów SLA oraz harmonogramów konserwacji ATM;
- Techniczne wsparcie techników podczas realizacji zleceń serwisowych.
Od Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy przy rejestracji zleceń serwisowych – warunek konieczny;
- Ważne jest dla nas Twoje zamiłowanie do napraw urządzeń elektrycznych oraz mechanicznych;
- Znajomości pakietu MS Office w stopniu średniozaawansowanym;
- Zaangażowania i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- Znajmość języka angielskiego oraz wiedzy na temat budowy i działania bankomatów– mile widziane.
Na początek możemy zaoferować:
- Elastyczną formę zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie – wybór należy do Ciebie!
- Po okresie próbnym pracę w systemie hybrydowym (tydzień z biura, tydzień z domu);
- Pakiet benefitów m.in.:
- karta Multisport w cenie 30 zł,
- prywatna opieka medyczna Allianz w pakiecie podstawowym 1 zł w pakiecie VIP - 91 zł,
- grupowe ubezpieczenie na życie PZU – sam/a wybierasz wariant ubezpieczenia i kwotę.
Z benefitów mogą skorzystać również Twoi bliscy na preferencyjnych warunkach!
Dodatkowo:
- Otrzymujesz od nas pełne wdrożenie w obowiązki i wsparcie wykwalifikowanego zespołu, na początku i na każdym etapie pracy;
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym;
- Udział w wyjazdach integracyjnych i innych wydarzeniach firmowych – bo w naszej firmie liczy się zgrany zespół!
Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj