Starszy/a Specjalista/ka ds. Strategii Zaangażowania Klientów w mBank S.A.
Miło nam, że czytasz naszą ofertę pracy! Jeśli interesuje Cię tworzenie innowacyjnych rozwiązań w bankowości cyfrowej i chcesz mieć realny wpływ na doświadczenia klientów, mamy dla Ciebie idealną propozycję!
Na potrzeby naszego Klienta mBank S.A. poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Starszy/a Specjalista/ka ds. Budowania Strategii Zaangażowania Klientów
Tryb pracy: Hybrydowy (biuro mBank w Łodzi ul. Kilińskiego 74)
Twój zakres obowiązków:
Na co dzień będziesz tworzył/a i rozwijał/a rozwiązania w bankowości internetowej oraz mobilnej takie jak chatboty, voiceboty czy AI odpowiadające na potrzeby klientów,
Wdrożysz automatyzacje, które poprawią doświadczenia klientów i ograniczą kontakt z naszymi konsultantami,
Będziesz analizować efektywność wdrożonych rozwiązań aby w miarę potrzeby rekomendować usprawnienia
Zajmiesz się śledzeniem trendów rynkowych i technologicznych w obszarze AI i bankowości cyfrowej, aby wprowadzać innowacyjne rozwiązania do naszych projektów,
Zrealizujesz projekty we współpracy z zespołami biznesowymi, developerskimi, prawnymi, compliance oraz UX/UI.
Nasze oczekiwania od Ciebie:
Masz minimum średnie wykształcenie i możesz potwierdzić niekaralność odpowiednim dokumentem.
Znasz realia pracy w bankowości – doświadczenie min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku lub w branży będzie dużym atutem, ale jeśli dopiero zaczynasz, też jesteśmy otwarci!
Komunikujesz się po angielsku na poziomie podstawowym lub wyższym.
Korzystasz z MS Office na poziomie średniozaawansowanym a jeśli znasz JIRA lub Confluence – to dodatkowy plus.
Jesteś osobą analityczną, komunikatywną i odpowiedzialną, która nie boi się wystąpień publicznych, potrafi negocjować oraz sprzedać pomysł, a praca w zespole to dla ciebie dodatkowy atut.
Na początek oferujemy:
umowa o pracę na pełen etat z wynagrodzeniem 9 500 PLN brutto miesięcznie,
Po okresie próbnym hybrydowy system pracy (40% z biura w Łodzi)
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, dzięk i którym dopasujesz godziny pracy do swojego rytmu.
profesjonalne szkolenie na start – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w pracy oraz przedstawimy naszą organizację.
stałe wsparcie ekspertów oraz przełożonego od pierwszego dnia,
pakiet benefitów także dla Twoich bliskich: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do zakupu okularów, program poleceń pracowniczych i wiele innych.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i twórz z nami przyszłość bankowości już dziś!

Mellon Poland sp. z o.o.
W Melon Poland wierzymy, że technologia to nie tylko narzędzie – to sposób na budowanie lepszych relacji z klientami. Od 2006 roku wspieramy firmy i instytucje, które obsługują klientów indywidualnych na masową skalę, do...
Starszy/a Specjalista/ka ds. Strategii Zaangażowania Klientów w mBank S.A.
Starszy/a Specjalista/ka ds. Strategii Zaangażowania Klientów w mBank S.A.