Merkury S.A. to lider w dystrybucji zdrowej żywności oraz największy w Polsce dystrybutor leków na rynku pozaaptecznym. Dostarczamy produkty do 35 000 odbiorców w rynku nowoczesnym, tradycyjnym, aptecznym oraz e-commerce. Zespół Merkurego tworzy ponad 400 osób. To dzięki nim, z niewielkiej firmy rodzinnej przekształciliśmy się w jednego z największych dystrybutorów i importerów w Polsce. Jesteśmy zespołem kreatywnych, zaangażowanych, wyróżniającym się pasją oraz profesjonalizmem ludzi, który swoją siłę czerpią z wiedzy i nabytego doświadczenia.
Teraz i Ty możesz pracować z nami.
Weź udział w rekrutacji na stanowisko junior digital marketing specialist!
Zakres obowiązków
- tworzenie, konfiguracja i obsługa płatnych kampanii reklamowych w ekosystemach: Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads
- optymalizacja kampanii reklamowych zgodnie z najlepszymi praktykami i wytycznymi zespołu
- monitorowanie wyników kampanii i przygotowywanie prostych analiz oraz raportów
- udział w planowaniu działań reklamowych we współpracy z zespołem marketingu (strategia, targetowanie, budżety)
- wdrażanie podstawowych elementów śledzenia (np. GTM, GA4, piksele, listy remarketingowe) przy wsparciu technicznym zespołu
- testowanie nowych formatów reklamowych i funkcjonalności platform zgodnie z procedurami
- prowadzenie bieżącej dokumentacji kampanii (np. harmonogramy, raporty wydatków)
- wspieranie działań zespołu w zadaniach ad hoc związanych z kampaniami digitalowymi
Poszukiwane kompetencje
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii w co najmniej jednym–dwóch z ekosystemów: Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads
- znajomość podstaw GA4, GTM lub innych narzędzi analitycznych (mile widziane)
- umiejętność obsługi Excela – Arkuszy Google w zakresie podstawowym do analizy danych reklamowych.
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy z kampaniami digitalowymi (w agencji, po stronie klienta lub jako freelancer)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją techniczną i interfejsami reklamowymi - B1 – minimum
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
- dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność
- umiejętność pracy zespołowej oraz skutecznej komunikacji
- proaktywność i chęć rozwoju w obszarze marketingu digitalowego
- otwartość na feedback i zdolność adaptacji do dynamicznych zmian
- samodzielność w rozwiązywaniu podstawowych problemów i przydzielonych zadań
Oferujemy
- pracę stacjonarną w biurze w Białymstoku oraz możliwość rozpoczęcia pracy w elastycznym przedziale godzinowym: między 7:00 a 9:00
- dostęp do szerokiej oferty produktów Merkury S.A. z rewelacyjną zniżką pracowniczą (ponad 7000 produktów z kategorii kosmetyków, zdrowej żywności i innych)
- dofinansowanie: pakietu prywatnej opieki medycznej (Luxmed) oraz ubezpieczenia grupowego (UNIQA),
- PPK w PZU S.A.
- przejrzysty proces wdrożenia
- przyjazną atmosferę pracy
- szkolenia i podnoszenie kwalifikacji
- swobodę działania i możliwość wdrażania własnych pomysłów
- kartę sportową Medicover