Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży
METTLER TOLEDO jest wiodącym producentem i dostawcą wag i precyzyjnych instrumentów analitycznych oraz usług serwisowych do laboratorium i przemysłu. Oferujemy rozwiązania w zakresie ważenia, pomiarów analitycznych oraz kontroli produktów zgodnie z potrzebami biznesowymi klientów, aby pomóc im usprawnić procesy, zwiększyć wydajność, osiągnąć zgodność z normami branżowymi, a także zoptymalizować koszty. Na całym świecie oferujemy produkty poprzez największą w naszej branży sieć sprzedaży i serwisu.
Na całym świecie oferujemy produkty poprzez największą w naszej branży sieć sprzedaży i serwisu. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej o produktach METTLER TOLEDO www.mt.com.
Twoja Rola
👉🏼Jesteś absolwentem studiów o profilu technicznym (np. mechanika, mechatronika, inżynieria) lub ścisłym (np. biotechnologia, biologia, chemia)?
👉🏼Interesuje Cię obszar wsparcia sprzedaży i dobrze czujesz się w codziennym kontakcie z innymi ludźmi?
Dołącz do naszego zespołu wsparcia sprzedaży odpowiedzialnego za administrację operacjami sprzedażowymi produktów MT na rynek Polski i MEC🌍.
Jakie będą Twoje obowiązki:
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi połączeń przychodzących, wiadomości e-mail i zapytań od klientów i potencjalnych klientów związanych z leadami, ofertami lub zamówieniami,
Zarządzanie bazą klientów, dbałość o poprawność wprowadzonych danych do systemu CRM,
Tworzenie, monitorowanie, weryfikacja i zamykanie wybranych ofert,
Wspieranie działań sprzedażowych wyznaczonej grupy przedstawicieli handlowych poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, generowanie ofert, przegląd zamówień, aktualizację statusu zamówień i rozwiązywanie problemów,
Planowanie wizyt przedstawicieli handlowych,
Zapewnianie wsparcia technicznego dla bieżących projektów w oparciu o dostępną dokumentację,
Wybór i konfiguracja odpowiednich rozwiązań dostosowanych do wymagań klienta,
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
Udział w organizacji targów, seminariów i konferencji branżowych.
Twój profil:
Wykształcenie kierunkowe (z zakresu inżynierii technicznej lub nauk przyrodniczych) oraz umiejętności i wiedza niezbędna do poznania naszych produktów i/lub usług,
Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie,
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (ustne i pisemne),
Zorientowanie na klienta i umiejętności handlowe,
Zorientowanie na wyniki, rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność wywierania wpływu,
Zrozumienie procesu sprzedaży i podstawowe umiejętności zarządzania projektami,
Doświadczenia w obsłudze klienta, sprzedaży, call center lub pokrewnych dziedzinach będzie dodatkowym plusem.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 🏢.
Bonus roczny 💰 .
Bonusy okołoświączeczne.
Hybrydowy model pracy (2 dni w tygodniu z domu).
Elastyczne godziny pracy.
Opieka medyczna (Medicover) wraz z podstawowym pakietem dentystycznym i możliwością rozszerzenia do Centrum Medyczne Damiana.
Ubezpieczenie na życie.
Karta sportowa 🏋️.
Kursy językowe 🗣️ .
Platformy e-learningowe.
Aktywności well-beingowe*.
Płatny program poleceń pracowników.
Zniżki lunchowe na terenie parku biznesowego Poleczki.
* Sprawdź nasz profil Linkedin!
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży