Twoje zadania:
Pomoc w rozmowach z kontrahentami
Wsparcie w planowaniu i realizacji działań związanych z rozwojem sprzedaży na rynku węgierskim
Odbieranie połączeń przychodzących od klientów sklepu internetowego
Obsługa klientów poprzez e-mail oraz live chat
Tłumaczenie treści marketingowych, opisów produktów i dokumentów na język węgierski
Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu administracyjnego sklepu
Zarządzanie statusami zamówień w panelu administracyjnym
Obsługa procesów zwrotów – przyjmowanie zgłoszeń i realizacja zwrotów
Nasze oczekiwania:
Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego (B2+, Native speaker - mile widziany)
Rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów
Biegłość w obsłudze komputera
Podstawowa znajomość pakietu Office, Google Docs
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Co oferujemy?
Praca w pełni zdalna
Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia oraz wykonywanych obowiązków
Codzienne wsparcie młodego i przyjaznego zespołu
Prywatną opiekę medyczną
Karty multisport
Cykliczne imprezy integracyjne
Rekomendowane oferty