Naszym klientem jest światowy lider, amerykański producent urządzeń gps.
- Odpowiadanie na telefony klientów, e-maile i czat na żywo w sposób zapewniający wymaganą wydajność działu.
- Badanie problemów klientów, dostarczanie wysokiej jakości, dokładnych i rzeczowych odpowiedzi
- Identyfikowanie narastających problemów i zwracanie na nie uwagi kierownika zespołu lub globalnego działu pomocy technicznej.
- Promowanie jasnej komunikacji między firmą a jej klientami.
- Proponowanie artykułów wspierających wiedzę dla wszystkich członków zespołu.
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- Wysokie umiejętności obsługi komputera, Microsoft Office, Word, Excel
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Doświadczenie w branży elektronicznej - dodatkowy atut
- Umowa o pracę
- Karta z budżetem elastycznym
- Opieka medyczna
- Pakiet sportowy,
- Możliwość zakupów pracowniczych
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Międzynarodowy producent urządzeń GPS
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy