Oferty
Executive Assistant [M/F] - okolice Pruszkowa
Praca biurowa

Executive Assistant [M/F] - okolice Pruszkowa

11 000 - 13 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Michael Page

Michael Page

Michael Page jest globalnym liderem w obszarze doradztwa personalnego i rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz średniej i wyższej kadry zarządzającej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

About Our Client

Naszym klientem jest międzynarodowa, rozpoznawalna firmy z branży FMCG z oddziałami zlokalizowanymi na całym świecie. Firma może pochwalić się silną pozycją na rynku oraz ciągłym, sukcesywnym rozwojem.


Organizację naszego klienta charakteryzuje: długoletnia obecność na rynku, silna marka oraz dynamiczne środowisko podyktowane wymogami konsumenta i rynku.


Siedziba firmy znajduje się w okolicach Pruszkowa.

Job Description

  • Wpieranie Zarządu w organizacji i koordynacji codziennych obowiązków administracyjnych i operacyjnych
  • Prowadzenie kalendarza
  • Organizowanie podróży służbowych
  • Organizacja spotkań zewnętrznych oraz wewnętrznych (zebranie i wizualizacja danych, przygotowanie prezentacji i dokumentów, rezerwacja sal, organizowanie cateringu itd.)
  • Opracowanie i przygotowanie prezentacji i materiałów komunikacyjnych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w języku polskim i angielskim (PowerPoint, Canva)
  • Przygotowywanie formalnych pism, tłumaczeń oraz prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Zarządzanie procesem wewnętrznego obiegu dokumentów


Successful Applicant

  • Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków na stanowiskach wspierających Zarząd
  • Doświadczenie w pracy w firmie o rozbudowanych strukturach - mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Swoboda w obsłudze pakietu MS Office (szczególnie PowerPoint)
  • Znajomość programu Canva lub innych narzędzi graficznych
  • Umiejętności organizacyjne oraz wyznaczania priorytetów
  • Rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne, otwartość do nawiązywania nowych kontaktów
  • Dyskrecja i poufność podczas zarządzania poufnymi danymi i informacjami firmy
  • Otwartość na pracę w systemie stacjonarnym


What's on Offer

  • Rozbudowany pakiet benefitów oraz system premiowy
  • Możliwość poznania branży, pracę w rozpoznawalnej i stabilnej organizacji
  • Ekspozycję na Zarząd, pracę w dojrzałym i międzynarodowym środowisku biznesowym
  • Dofinansowanie do szkoleń poszerzających kompetencje
  • Eventy, imprezy firmowe
  • Stabilny i zgrany zespół


11 000 - 13 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager

Nowa
7 000 - 8 000 pln
EAP24
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
administracja
Microsoft Office
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. Sekretariatu Redakcji

Nowa
C.H. Beck
Warszawa
praca biurowa
dobra organizacja pracy
administracja
Nowa

Pomoc administracyjna w dziale dydaktyki

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Łódź
Microsoft Office Excel
Nowa

CEO Executive Assistant

Nowa
Callstack
Wrocław
Google Sheets
administration
communication
Nowa

Office manager - 1/2 etatu

Nowa
2 900 pln
Better Analyse It sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
Google Workspace
Nowa