Naszym klientem jest międzynarodowa, rozpoznawalna firmy z branży FMCG z oddziałami zlokalizowanymi na całym świecie. Firma może pochwalić się silną pozycją na rynku oraz ciągłym, sukcesywnym rozwojem.
Organizację naszego klienta charakteryzuje: długoletnia obecność na rynku, silna marka oraz dynamiczne środowisko podyktowane wymogami konsumenta i rynku.
Siedziba firmy znajduje się w okolicach Pruszkowa.
- Wpieranie Zarządu w organizacji i koordynacji codziennych obowiązków administracyjnych i operacyjnych
- Prowadzenie kalendarza
- Organizowanie podróży służbowych
- Organizacja spotkań zewnętrznych oraz wewnętrznych (zebranie i wizualizacja danych, przygotowanie prezentacji i dokumentów, rezerwacja sal, organizowanie cateringu itd.)
- Opracowanie i przygotowanie prezentacji i materiałów komunikacyjnych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w języku polskim i angielskim (PowerPoint, Canva)
- Przygotowywanie formalnych pism, tłumaczeń oraz prezentacji w języku polskim i angielskim
- Zarządzanie procesem wewnętrznego obiegu dokumentów
- Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków na stanowiskach wspierających Zarząd
- Doświadczenie w pracy w firmie o rozbudowanych strukturach - mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Swoboda w obsłudze pakietu MS Office (szczególnie PowerPoint)
- Znajomość programu Canva lub innych narzędzi graficznych
- Umiejętności organizacyjne oraz wyznaczania priorytetów
- Rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne, otwartość do nawiązywania nowych kontaktów
- Dyskrecja i poufność podczas zarządzania poufnymi danymi i informacjami firmy
- Otwartość na pracę w systemie stacjonarnym
- Rozbudowany pakiet benefitów oraz system premiowy
- Możliwość poznania branży, pracę w rozpoznawalnej i stabilnej organizacji
- Ekspozycję na Zarząd, pracę w dojrzałym i międzynarodowym środowisku biznesowym
- Dofinansowanie do szkoleń poszerzających kompetencje
- Eventy, imprezy firmowe
- Stabilny i zgrany zespół