Nasza firma jest numerem jeden wśród dostawców oprogramowania ubezpieczeniowego w Wielkiej Brytanii, Europie oraz Kanadzie. Działamy globalnie od ponad 20 lat, rozwijając własną platformę internetową i z sukcesem dostarczając innowacyjne rozwiązania.
Osoba jest dla nas najważniejsza, dlatego inwestowanie w naszych pracowników jest dla nas priorytetem. Cenimy umiejętności, podejście i chęć do nauki bardziej, niż doświadczenie.
- Procesowanie faktur sprzedażowych oraz innych dokumentów księgowych,
- Sporządzanie zestawień i raportów finansowych w programie Excel dla klientów i Zarządu,
- Wsparcie klienta w obszarze finansowym (mailowe),
- Administracja przebiegiem płatności,
- Monitoring zadłużenia wobec Spółki,
- Współpraca międzynarodowa.
-
Konieczne doświadczenie w pracy biurowej i z programem Excel,
- Ukończone studia wyższe,
- Bardzo dobry język angielski w mowie i piśmie (minimum B2),
- Bardzo dobrą uwagę na szczegóły,
- Umiejętność dotrzymania codziennych terminów,
- Chęć do stabilnej, długotrwałej współpracy,
- Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.
Jeżeli spełniasz powyższe warunki, to jesteś naszym idealnym kandydatem!
Zaaplikuj i wyślij do nas swoje CV w języku angielskim.
- Zatrudnienie bez doświadczenia – w Acturis nie jest to najważniejsze!
- Możliwość rozwoju w firmie – zarówno w obrębie zespołu, jak i poza nim,
-
Cykliczne podwyżki – do trzech w roku przez pierwsze 2 lata, potem coroczne,
-
Kursy i szkolenia (językowe, techniczne, miękkie i z wiedzy branżowej),
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pomoc w przebranżowieniu – dopiero wkraczasz w świat IT? Pomożemy Ci rozwinąć skrzydła,
- Pracę z nowymi technologiami – nauczymy Cię wielu narzędzi potrzebnych w pracy,
- Liczne benefity – karta Multisport, opieka zdrowotna i psychologiczna oraz wiele innych,
-
Hybrydowy model zatrudnienia – możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu po okresie wdrożeniowym (onboarding jest dla nas bardzo ważny).