Oferty
Head of Customer Office
Nowa
Sprzedaż

Head of Customer Office

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Michael Page

Michael Page

Michael Page jest globalnym liderem w obszarze doradztwa personalnego i rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz średniej i wyższej kadry zarządzającej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

O naszym kliencie

Dla naszego Klienta - skandynawskiej firmy z branży meblowej segmentu premium, poszukujemy osoby na stanowisko Head of Customer Office. Jeśli posiadasz doświadczenie w branży meblarskiej, znasz najnowsze trendy rynkowe i pracowałeś / pracowałaś na podobnym stanowisku - zapraszamy do aplikowania!


Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem Customer Office, motywowanie oraz wspieranie pracowników w codziennych zadaniach;
  • Szkolenie i rozwój kompetencji pracowników, dbanie o efektywność zespołu;
  • Ujednolicanie i optymalizacja procesów wewnętrznych na około 20 rynkach międzynarodowych, w tym wdrażanie standardów operacyjnych;
  • Analiza efektywności kosztowej oraz identyfikowanie obszarów do poprawy w zakresie operacji i procesów;
  • Ścisła współpraca z CEO firmy, działem sprzedaży oraz innymi kluczowymi działami w organizacji w zakresie raportowania oraz analiz P&L;
  • Odpowiedzialność za wdrażanie i monitorowanie działań zmierzających do skalowania organizacji oraz usprawniania procesów operacyjnych;
  • Zarządzanie projektem rozwoju i optymalizacji procesów w firmie.


Profil kandydata

  • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży meblarskiej, w tym znajomość aktualnych trendów rynkowych;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, np. Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Eksportu, Dyrektor Operacyjny lub inne stanowisko kierownicze w obszarze sprzedaży lub operacji;
  • Doświadczenie w zarządzanie zespołem;
  • Praca na P&L oraz umiejętność analitycznego myślenia;
  • Doświadczenie w scalingu organizacji oraz budowaniu procesów od podstaw;
  • Doskonała organizacja pracy oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • Skuteczność i terminowość w osiąganiu wyznaczonych celów;
  • Umiejętność efektywnej pracy zespołowej oraz współpracy z innymi działami;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2/C1) - warunek konieczny.


Oferujemy

  • skandynawską kulturę organizacyjną;
  • pracę dla firmy oferującej najwyższej jakości produkty w segmencie premium;
  • stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienia na długofalową współpracę;
  • możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
  • możliwość udziału w strategicznych projektach z punktu widzenia rozwoju organizacji;
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonus uzależniony od osiąganych wyników.


Sprawdź podobne oferty pracy

Manager działu wsparcia sprzedaży

Nowa
House Solutions
Kraków
zarządzanie zespołem
zarządzanie sprzedażą
research
Nowa

Poprowadź swój biznes | sklep RELAY | Opole

Nowa
Lagardere Travel Retail
Opole
obsługa klienta
zarządzanie zespołem
zarządzanie sprzedażą
Nowa

Poprowadź swój sklep Delikatesy Centrum w Krakowie

Nowa
Eurocash S.A.
Kraków
sprzedaż
Nowa

Growth Hacker/Manager (IT field)

Nowa
Digiteum
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B marketing
B2B sales in Tech
Negotiations
Nowa

Global IT Procurement Manager

Nowa
20 000 - 25 000 pln
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
angielski
skuteczna komunikacja
pomysłowość
Nowa