Oferty
M&A Manager
Finanse

M&A Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

O naszym kliencie

Poszukujemy M&A Managera dla spółki z sektora energetycznego. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za całość procesu M&A - od momentu zmapowania targetu i nawiązanie pierwszego kontaktu, aż po finalizacje. Początkowo rola skupiona głównie na rynku polskim, w przyszłości również będą to rynki zagraniczne. Rola oferuje dużą autonomię, wpływ na strategię firmy oraz uczestnictwo w ekspansji dynamicznie rosnącej spółki OZE.


Opis stanowiska

  • Przeprowadzanie szczegółowych analiz strategicznych i finansowych potencjalnych celów M&A, w tym przygotowanie i prezentacja materiałów na komitety inwestycyjne
  • Monitorowanie rynku w celu identyfikacji potencjalnych celów przejęcia lub inwestycji
  • Analiza i ocena transakcji/inwestycji
  • Zarządzanie procesem due diligence
  • Ocena ryzyka związanego z transakcją oraz identyfikacja kluczowych obszarów do optymalizacji
  • Tworzenie modeli finansowych i materiałów inwestycyjnych - Opracowywanie i aktualizacja modeli finansowych dla projektów, w tym analizowanie cash flow, rentowności i zwrotu z inwestycji
  • Przygotowanie i negocjacje warunków transakcji
  • Pozyskiwanie inwestorów i finansowania - Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie relacji z potencjalnymi inwestorami. Prezentowanie nowych możliwości inwestycyjnych oraz negocjowanie warunków współpracy
  • Koordynacja procesów transakcyjnych - Współpraca z firmami wspierającymi oraz finalizacja umów inwestycyjnych


Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe w zakresie finansów i rachunkowości etc.
  • Bardzo dobra znajomość procesów M&A oraz due diligence
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Zaawansowana znajomość programu Excel i pakietu MS Office
  • Zaawansowane umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Wysoka odpowiedzialność za działania oraz realizacje celów
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne


Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub UoP
  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się spółce
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Hybrydowy system pracy wraz z elastycznymi godzinami
  • Pakiet benefitów pozapłacowych


Sprawdź podobne oferty pracy

Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania (nr ref.: 073/24/DKW_SMiRF/K​)

Nowa
PARP
Warszawa
Microsoft Office Excel
zarządzanie zespołem
Microsoft Access
Nowa

Specjalista ds. sprawozdawczości i analiz

Nowa
HTH Recruitment
Warszawa
finanse
sprawozdania finansowe
język angielski
Nowa

Analityk danych

Nowa
MK Trading
Skawina
e-commerce
Google Analytics
Tableau
Nowa

Specjalista ds. treasury (m/k)

Nowa
BUDIMEX S.A.
Warszawa
język angielski
kontroling
analiza finansowa
Nowa

Financial Analyst

Nowa
Estarta Poland
Kraków
Time management skills
Microsoft Office Excel
Opex management
Nowa