Oferty
Payroll Specialist
Nowa
HR

Payroll Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

O naszym kliencie

Naszym klientem jest duża organizacja działająca w branży technologicznej i telekomunikacyjnej. Jest znanym na rynku dostawcą usług dla sektora biznesowego.


Opis stanowiska

  • Przetwarzanie listy płac dla pracowników, w tym obliczanie wynagrodzeń, potrąceń, premii i płatności za nadgodziny.
  • Zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami dotyczącymi listy płac, przepisami podatkowymi i polityką firmy.
  • Utrzymywanie i aktualizowanie danych dotyczących listy płac pracowników, w tym informacji osobowych, szczegółów wynagrodzeń i informacji podatkowych. Zapewnienie dokładności i poufności danych.
  • Generowanie raportów dotyczących listy płac i dostarczanie analiz dotyczących wskaźników związanych z listą płac.
  • Przygotowywanie i składanie wymaganych deklaracji podatkowych dotyczących listy płac oraz innych ustawowych raportów.
  • Rozwiązywanie zapytań i niezgodności związanych z listą płac od pracowników. Współpraca z zespołami HR i finansowymi w celu rozwiązania wszelkich problemów związanych z listą płac.
  • Pomoc w audytach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących listy płac poprzez dostarczanie niezbędnej dokumentacji i informacji.
  • Identyfikowanie możliwości usprawnienia procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w celu zwiększenia efektywności i dokładności listy płac.


Profil kandydata

  • Tytuł licencjata z finansów, rachunkowości, zasobów ludzkich lub pokrewnej dziedziny.
  • Udokumentowane doświadczenie jako specjalista ds. płac lub na podobnym stanowisku - minimum 3 lata
  • Dobra znajomość przepisów dotyczących płac i prawa podatkowego w Polsce.
  • Biegłość w obsłudze oprogramowania do płac (Płatnik, PUE) oraz pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
  • Silne zdolności analityczne i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność zachowania poufności w odniesieniu do wrażliwych informacji.
  • Skuteczna komunikacja i umiejętności interpersonalne.


Oferujemy

  • Wynagrodzenie w przedziale 50-70 PLN na godzinę
  • Kontrakt B2B via Michael Page
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Przyjazna atmosfera pracy


Sprawdź podobne oferty pracy

Payroll & HR Coordinator with English

Nowa
SALES HR
Gdańsk
payroll
English
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. kadr

Nowa
DOZ S.A.
Łódź
kadry i płace
prawo pracy
Microsoft Office
Nowa

Payroll Junior Consultant

Nowa
KPMG
Poznań
język angielski
Płatnik
ZUS
Nowa

Koordynator ds.kadr i płac - ¾ etatu

Nowa
1 582 - 1 946 usd
DRIVING HR
Gdynia
Kodeks Pracy
Microsoft Office Excel
obsługa wynagrodzeń
Nowa

Payroll Specialist with Dutch

Nowa
HTH Recruitment
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
HR
język angielski
Workday
Nowa