Naszym klientem jest duża organizacja działająca w branży technologicznej i telekomunikacyjnej. Jest znanym na rynku dostawcą usług dla sektora biznesowego.
- Przetwarzanie listy płac dla pracowników, w tym obliczanie wynagrodzeń, potrąceń, premii i płatności za nadgodziny.
- Zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami dotyczącymi listy płac, przepisami podatkowymi i polityką firmy.
- Utrzymywanie i aktualizowanie danych dotyczących listy płac pracowników, w tym informacji osobowych, szczegółów wynagrodzeń i informacji podatkowych. Zapewnienie dokładności i poufności danych.
- Generowanie raportów dotyczących listy płac i dostarczanie analiz dotyczących wskaźników związanych z listą płac.
- Przygotowywanie i składanie wymaganych deklaracji podatkowych dotyczących listy płac oraz innych ustawowych raportów.
- Rozwiązywanie zapytań i niezgodności związanych z listą płac od pracowników. Współpraca z zespołami HR i finansowymi w celu rozwiązania wszelkich problemów związanych z listą płac.
- Pomoc w audytach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących listy płac poprzez dostarczanie niezbędnej dokumentacji i informacji.
- Identyfikowanie możliwości usprawnienia procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w celu zwiększenia efektywności i dokładności listy płac.
- Tytuł licencjata z finansów, rachunkowości, zasobów ludzkich lub pokrewnej dziedziny.
- Udokumentowane doświadczenie jako specjalista ds. płac lub na podobnym stanowisku - minimum 3 lata
- Dobra znajomość przepisów dotyczących płac i prawa podatkowego w Polsce.
- Biegłość w obsłudze oprogramowania do płac (Płatnik, PUE) oraz pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
- Silne zdolności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Umiejętność zachowania poufności w odniesieniu do wrażliwych informacji.
- Skuteczna komunikacja i umiejętności interpersonalne.
- Wynagrodzenie w przedziale 50-70 PLN na godzinę
- Kontrakt B2B via Michael Page
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Przyjazna atmosfera pracy