Naszym klientem jest duża organizacja działająca w branży technologicznej i telekomunikacyjnej. Jest znanym na rynku dostawcą usług dla sektora biznesowego.
Opis stanowiska
Przetwarzanie listy płac dla pracowników, w tym obliczanie wynagrodzeń, potrąceń, premii i płatności za nadgodziny.
Zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami dotyczącymi listy płac, przepisami podatkowymi i polityką firmy.
Utrzymywanie i aktualizowanie danych dotyczących listy płac pracowników, w tym informacji osobowych, szczegółów wynagrodzeń i informacji podatkowych. Zapewnienie dokładności i poufności danych.
Generowanie raportów dotyczących listy płac i dostarczanie analiz dotyczących wskaźników związanych z listą płac.
Przygotowywanie i składanie wymaganych deklaracji podatkowych dotyczących listy płac oraz innych ustawowych raportów.
Rozwiązywanie zapytań i niezgodności związanych z listą płac od pracowników. Współpraca z zespołami HR i finansowymi w celu rozwiązania wszelkich problemów związanych z listą płac.
Pomoc w audytach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących listy płac poprzez dostarczanie niezbędnej dokumentacji i informacji.
Identyfikowanie możliwości usprawnienia procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w celu zwiększenia efektywności i dokładności listy płac.
Profil kandydata
Tytuł licencjata z finansów, rachunkowości, zasobów ludzkich lub pokrewnej dziedziny.
Udokumentowane doświadczenie jako specjalista ds. płac lub na podobnym stanowisku - minimum 3 lata
Dobra znajomość przepisów dotyczących płac i prawa podatkowego w Polsce.
Biegłość w obsłudze oprogramowania do płac (Płatnik, PUE) oraz pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
Silne zdolności analityczne i rozwiązywania problemów.
Umiejętność zachowania poufności w odniesieniu do wrażliwych informacji.
Skuteczna komunikacja i umiejętności interpersonalne.
Oferujemy
Wynagrodzenie w przedziale 50-70 PLN na godzinę
Kontrakt B2B via Michael Page
Elastyczne godziny pracy
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie